Uszczelnienie kabiny prysznicowej

1. Data: 2004-11-18 11:18:16

Temat: Uszczelnienie kabiny prysznicowej
Od: "Xerox" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poleccie mi, prosze, jak uszczelnic mala dziurke w kabinie prysznicowej
(dokladnie na polaczeniu brodzika a jej boczna scianka). Czym to zrobic i
gdzie to tanio kupic?

1. Data: 2004-11-18 11:43:47

Temat: Re: Uszczelnienie kabiny prysznicowej
Od: "Mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poleccie mi, prosze, jak uszczelnic mala dziurke w kabinie prysznicowej
> (dokladnie na polaczeniu brodzika a jej boczna scianka). Czym to zrobic i
> gdzie to tanio kupic?
Zgaduję... silikonem?

pzdr,
Mała

1. Data: 2004-11-18 12:57:29

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 18.11.2004 roku, Mała wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Zgaduję... silikonem?

Dodam jeszcze, że tanio to można kupić w każdym sklepie z materiałami
budowlanymi za ok. 10 zł. No i potrzebny jest specjalny wyciskacz, jeżeli
silicon będzie w tubie.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl

1. Data: 2004-11-18 15:54:07

Temat: Odp: Uszczelnienie kabiny prysznicowej
Od: "artur" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xerox <x...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cni0gr$gua$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> gdzie to tanio kupic?
>
> Powinien to być silikon ze środkami przeciwgrzybiczymi.Dłużej wytrzyna i
nie zabarwi się na brunatno

1. Data: 2004-11-18 21:20:31

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artur" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Xerox <x...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:cni0gr$gua$...@n...news.tpi.pl...

> nie zabarwi się na brunatno

jesli brodzik jest akrylowy najlepiej kupic silikon sanitarny - neutralny
( z odczynem neutralnym)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-11-20 10:16:04

Od: "remm" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam silikony łazienkowe SOUDALA
Przejechałem sięna polskiej SELENIE (partia, partii nierówna).
Po lekkim wyschnieciu łatwo sięgo modeluje do czekiwanego kształtu palcem
zamoczonym w ciepłej wodzie z mydłem.

Użytkownik "Xerox" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Poleccie mi, prosze, jak uszczelnic mala dziurke w kabinie prysznicowej
> (dokladnie na polaczeniu brodzika a jej boczna scianka). Czym to zrobic i
> gdzie to tanio kupic?

POMOC O NAMIAR NA AGDRTV !!!
Ogrzewanie - fachoowcy pomożcie ! Licze na WAS !!!
Sklepy/hurtownie agd w Krakowie?
Szyba żaroodporna
Malowanie płyty meblowej bukowej