Jak zrobić opłatek?

1. Data: 2006-01-05 17:21:26

Temat: Jak zrobić opłatek?
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie - strasznie fajna rzecz do pochrupania. :) Jak się go robi?
:) Podobno mąka + woda, ale jeszcze jest jakaś tajemniczy element
procesu produkcyjnego, bo jakoś mimo różnych prób nie chce mi się udać
:)
--
Samotnik
www.bizuteria-artystyczna.pl

2. Data: 2006-01-05 17:24:06

Temat: Re: Jak zrobić opłatek?
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :) Podobno mąka + woda, ale jeszcze jest jakaś tajemniczy element
> procesu produkcyjnego, bo jakoś mimo różnych prób nie chce mi się udać

maszyna do produkcji chiba jest konieczna...prasa taka

Marek

3. Data: 2006-01-05 17:27:48

Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W." napisał:

> maszyna do produkcji chiba jest konieczna...prasa taka

No i woda koniecznie święcona ;)

PS. Nie cytuj sygnaturek.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

4. Data: 2006-01-05 19:51:00

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
[...]
> PS. Nie cytuj sygnaturek.

No właśnie, twoja niezbyt pasuje do tematyki grupy, chyba, ze masz coś
co dzieje się w kuchni?
;-)
pozdr. Jerzy

5. Data: 2006-01-05 21:24:36

Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" napisał:
> masz coś co dzieje się w kuchni?
> ;-)

Jedno zdanie :D No i jest trochę jedzenia tu i ówdzie ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

6. Data: 2006-01-06 08:36:52

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):
> Aicha napisał(a):
> [...]
>

> No właśnie, twoja niezbyt pasuje do tematyki grupy, chyba, ze masz coś
> [...]

O, a z tym wymogiem odnośnie sygnaturek jeszcze się nie spotkałam ;). A
jak w tym kontekście jawi się moja? :P

--
Ania

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead"

http://www.aniared.blog.onet.pl

7. Data: 2006-01-06 08:44:29

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie - strasznie fajna rzecz do pochrupania. :)
Zależy co kto lubi;)

>Jak się go robi?
Z tego co wiem, to potrzebna jest specjalna foremka - w domu raczej
niewykonalne. Polecam więc sklepy z produktami religijnymi
(dewocjonaliami) - kupisz bez problemu nie poświęcony - to i grzechu chyba
nie ma.

Pozdrawiam,
Akulka

8. Data: 2006-01-06 08:51:19

Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniared" napisał:

> O, a z tym wymogiem odnośnie sygnaturek jeszcze się nie spotkałam
> ;).

Heh, z KinderKucheKirche mam wspólne tylko to pierwsze :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

9. Data: 2006-01-06 11:48:33

Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

> :) Podobno mąka + woda, ale jeszcze jest jakaś tajemniczy element
> procesu produkcyjnego, bo jakoś mimo różnych prób nie chce mi się udać

A w czym próbujesz robić?
Może spróbuj kupić takie:
albo takie:
Tylko w czym to grzać...
U nas można czasem kupić takie cósie opisane jako Andruty, podobne do opłatka,
ale słodkawe bardziej i mocniej przyrumienione, w składzie ma mąkę, cukier i
olej. Opłatek chyba oprócz mąki i wody to jeszcze ma ciut soli? No i na pewno
musi być ściśnięty i na gorąco wypiekany :)

Atunia

10. Data: 2006-01-06 11:58:19

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared napisał(a):
[...]
> O, a z tym wymogiem odnośnie sygnaturek jeszcze się nie spotkałam ;). A
> jak w tym kontekście jawi się moja? :P

Wybacz, ale te gwiazdy tak mnie poraziły iż szybko wyłączyłem.
Swoją drogą chyba zaczne pisać w sygnaturce iz mam sąsiada co
rozprowadza narkotyki i zgłoszę sie do niego po prowizję!
Po co pracować?
:-(
pozdr. Jerzy

tupperware-shaker
pytanie z serii gdzie w W-wie
sokowirówka czy robot kuchenny?
Zupa serowo-cebulowa
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic