Jak zrobić zapiekankę taką jak na dworcu?

21. Data: 2009-10-09 11:19:12

Temat: Re: Jak zrobić zapiekankę taką jak na dworcu?
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lemonka" <...@a...com> wrote in message news:han5md$mjs$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

> Hahahaha! Wejdź do kibelka w hipermarkecie, ustaw się pod umywalką i
> policz ile osób z niej korzystwa po wyjściu z wc! A potem przyjdź i
> napisz na grupę co jest naturalne a co nie.

Nie masz w uwadze monitoringu? I wylanie na pysk bez podania powodów?

> Zajrzyj też do takiej budki z żarciem i zobacz, czy jest tam bieżąca
> woda i czy umywalka sprawia wrażenie użytkowanej (czy nie leżą tam
> śmieci, opakowania, słoiki z żarciem, wiadro keczupu. A potem przyjdź i
> powiedz co jest naturalne...

W małej budce nie ma WC, a więc nikt ścierą nie myje tego wc a później
sprzętu.

22. Data: 2009-10-09 21:00:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> W małej budce nie ma WC, a więc nikt ścierą nie myje tego wc a
> później sprzętu.

Ale podłoga jest w _każdej_ budce...

--
Pozdrawiam - Aicha

23. Data: 2009-10-09 21:02:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Grzesiacz <g...@m...pl> tak oto plecie:

> A czy ja coś o chemii pisałem ??
> Budka z tzw. fast-foodem, centrum miasta. Koło budki stoi smietnik,
> pełny, koło smietnika leżą brudne tacki i serwetki.
> Wychodzi pracownik, zbiera te smieci (esteta jakiś czy co?), upycha ręką
> w śmietniku, wraca do baru i bierze się za sprzedaż. W końcu mydło
> kosztuje. Budka na dworcu. Przemiła dziewczyna, która dopiero co wyżęła
> brudną szmatę, wysmarkała się i wzięła sie za przygotowywanie kebaba.
> Miodzio po prostu. O tym piszę !

A Ty za to co 5 minut wytrawiasz dłonie w kwasie?

Qra

24. Data: 2009-10-10 08:34:22

Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Grzesiacz <g...@m...pl> tak oto plecie:

> A Ty za to co 5 minut wytrawiasz dłonie w kwasie?

Nie buraczku, po prostu je myję jak są brudne.
grzesiacz

25. Data: 2009-10-10 10:13:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzesiacz" napisał:

> Nie buraczku, po prostu je myję jak są brudne.

Wizualnie oceniasz?

--
Pozdrawiam - Aicha

26. Data: 2009-10-10 15:34:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Wizualnie oceniasz?

Zapewne tak, korzystając z bogato ilustrowanej instrukcji.

Qra

27. Data: 2009-10-12 13:29:42

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzesiacz" <g...@m...pl> napisał w wiadomości

> Nie buraczku, po prostu je myję jak są brudne.

Ale dlaczego wydaje ci się, że inni są pod tym względem jacyś bardziej
ułomni?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

28. Data: 2009-10-13 14:20:02

Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Grzesiacz" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
> ręką
> Ale dlaczego wydaje ci się, że inni są pod tym względem jacyś bardziej
> ułomni?

Zasada tzw. ograniczonego zaufania?
Nie uwierzy, jeśli nie zobaczy.

29. Data: 2009-10-14 09:56:06

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał w wiadomości

> Zasada tzw. ograniczonego zaufania?

Tak, to chyba to co się na starość przeradza w paranoję i powoduje
zgorzknienie - wszyscy są źli i chcą mi zrobić na złość, tylko ja biedny
ostatni sprawiedliwy.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

30. Data: 2009-10-14 12:18:58

Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ręką

> Ale dlaczego wydaje ci się, że inni są pod tym względem jacyś bardziej

A dlaczego wydaje Ci się, że mi się wydaje ??
Gdzieś napisałem coś takiego ??
pzdr
Grzesiacz

Z jakimi dodatkami pizza jest najlepsza ?
Brzoskwinie
Ryż smażony po chińsku
PYCHOTKA
Obrażał w sieci - pójdzie siedzieć