Obrażał w sieci - pójdzie siedzieć

1. Data: 2009-09-26 19:16:43

Temat: Obrażał w sieci - pójdzie siedzieć
Od: Anna Izabela <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obrażał w sieci - pójdzie siedzieć

W piątek 25 września, w godzinach wieczornych wrocławska policja
aresztowała 31-letniego Rafała W. Zatrzymany od 2004 roku był aktywny na
polskich grupach dyskusyjnych (Usenecie), posługiwał się różnymi
pseudonimami, najczęściej "ÓÓÓ". Korzystając z anonimowości, jaką
gwarantują niektóre płatne serwery, zamieszczał w sieci teksty wulgarne.
W swoich wypowiedziach obrażał innych użytkowników grup dyskusyjnych
oraz ubliżał politykom, głównie wchodzącym w skład rządu.
Sieciowy chuligan był przekonany, że w sieci można pozostać anonimowym.
Dzięki współpracy polskiej policji z funkcjonariuszami z Niemiec i Włoch
udało się jednak ustalić, skąd wysyłane były do Internetu treści
niedozwolone. Rafała W. zatrzymano w jego mieszkaniu. Policjanci
zabezpieczyli również komputer podejrzanego. W poniedziałek prokuratura
postawi mu zarzuty. Internetowemu wandalowi grozi kara do pięciu lat
pozbawienia wolności oraz 20 000 złotych grzywny. Osoby poszkodowane
przez Rafała W. będą mogły mu również wytoczyć procesy cywilne.

http://skocz.pl/trol_zlapany

2. Data: 2009-09-26 22:08:43

Temat: Re: Obrażał w sieci - pójdzie siedzieć
Od: "! DEVILSÓN ! ÓÓÓ ! VV.VV !" <d...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna Izabela pisze:
> [...]
> pozbawienia wolności oraz 20 000 złotych grzywny. Osoby poszkodowane
> przez Rafała W. będą mogły mu również wytoczyć procesy cywilne.

o, takiego tróla widziałem 10 min temu w kiblu

3. Data: 2009-09-27 06:49:38

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obrażał w sieci - pójdzie siedzieć
>
> (...)
Bezprawie w Polsce jest niestety coraz większe.
Cenzura też.
Zamknąć można każdego, byle zniszczyć niewygodnego człowieka.
Komuś się teksty nie podobają, to może sobie skonfigurować czytnik.

4. Data: 2009-09-27 08:28:47

Od: "! DEVILSÓN ! ÓÓÓ ! VV.VV !" <d...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Bezprawie w Polsce jest niestety coraz większe.
> Cenzura też.
> Zamknąć można każdego, byle zniszczyć niewygodnego człowieka.
> Komuś się teksty nie podobają, to może sobie skonfigurować czytnik.

10/10
btw, jesz kópY

5. Data: 2009-09-27 10:44:54

Od: Anna Izabela <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

! DEVILSÓN ! ÓÓÓ ! VV.VV ! pisze:

> 10/10
> btw, jesz kópY

dobry skurczybyk

6. Data: 2009-09-28 08:16:53

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Bezprawie w Polsce jest niestety coraz większe.
> Cenzura też.
> Zamknąć można każdego, byle zniszczyć niewygodnego człowieka.

Och, aż mi łza skapnęła nad losem biednego męczennika.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

7. Data: 2009-09-28 15:22:02

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Och, aż mi łza skapnęła nad losem biednego męczennika.

> [...]
Niewygodne to mogą być buty. Taką wszę jak ten co się tutaj udzielał należy
azotoxem potraktować. To dobra przestroga dla innych.

8. Data: 2009-09-28 20:35:42

Od: Konspiratore ÓPD <tajne@konspiratore.ópd> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kogutek napisał:

> Niewygodne to mogą być buty. Taką wszę jak ten co się tutaj udzielał należy
> azotoxem potraktować. To dobra przestroga dla innych.

właśnie sprawdziłęm w ipeenie i okazało się że twoja matka nie tylko sie
kurwiła z zólami ale robi to nadal za pojary i resztki z butelek po
nalefce leśniej pozatym śpi na dworcu z bezzembnym frankiem na kwadracie
koło grzejnika - więc jakim ty musisz być opsranym kurwim zwisem skoro
jesteś jeje potomstwem.

9. Data: 2009-09-29 04:55:55

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""! DEVILSÓN ! ÓÓÓ ! VV.VV !"" <d...@h...net> napisał w
wiadomości news:h9m2ri$e8d$1@news.tornevall.net...

> o, takiego tróla widziałem 10 min temu w kiblu

bedziesz nastepny

10. Data: 2009-09-29 09:32:31

Od: "! DEVILSÓN ! ÓÓÓ ! VV.VV !" <d...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

szerszen pisze:
> Użytkownik ""! DEVILSÓN ! ÓÓÓ ! VV.VV !"" <d...@h...net> napisał w
> wiadomości news:h9m2ri$e8d$1@news.tornevall.net...

> bedziesz nastepny

najpierw twoja matóla, ona mnie nakłaniała
bo to zła kobieta była

Mikrofala -czasy
Zna sie ktoś na piwie?
25