Jak zrobić zapiekankę taką jak na dworcu?

11. Data: 2009-10-08 12:38:33

Temat: Re: Jak zrobić zapiekankę taką jak na dworcu?
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzesiacz" <g...@m...pl> wrote in message news:hakltu$1uq7$1@news.mm.pl...

Najlepsze było jedzenie przy wejściu na Bazar Różyckiego od strony
Ząbkowskiej - smażona kaszanka z duszoną cebulą i zawsze najświeższy chleb,
Porcje tez słuszne i dobre piwo po...
Komu to qrwy przeszkadzało?!

12. Data: 2009-10-08 12:42:55

Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzesiacz" <g...@m...pl> napisał w wiadomości

> Wychodzi pracownik, zbiera te smieci (esteta jakiś czy co?), upycha
> ręką
> w śmietniku, wraca do baru i bierze się za sprzedaż. W końcu mydło
> kosztuje. Budka na dworcu. Przemiła dziewczyna, która dopiero co
> wyżęła
> brudną szmatę, wysmarkała się i wzięła sie za przygotowywanie kebaba.
> Miodzio po prostu. O tym piszę !

I co wam to przeszkadza?

Gdybyście wiedzieli, ile mikrobów łazi po waszej skórze i waszym
otoczeniu...
Klikając w klawiaturę roznosisz niemałą porcję bakterii i różnych
grzybów.

A że komuś się smarknie na pieczywo lub farsz w trakcie przyrządzania
(trochę wydzieliny organicznej - białko+woda+bakterie)...nie widzicie
tego przecież. Smakowało? Smakowało.
I nikt z tego powodu nie umarł.

Grymasicie, bo tak naprawdę nikt z was głodu w życiu nie zaznał.

:)))

13. Data: 2009-10-08 13:33:47

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 8 Oct 2009 14:27:24 +0200, Grzesiacz napisał(a):

> A czy ja coś o chemii pisałem ??
> Budka z tzw. fast-foodem, centrum miasta. Koło budki stoi smietnik, pełny,
> koło smietnika leżą brudne tacki i serwetki.
> Wychodzi pracownik, zbiera te smieci (esteta jakiś czy co?), upycha ręką w
> śmietniku, wraca do baru i bierze się za sprzedaż.

Dobrze, że nie robi recyklingu, wyciągając te tacki i spowrotem zanosząc do
budki :>

--
Kapsel
http://kapselek.net

14. Data: 2009-10-08 14:05:55

Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1xmmx0m290jek$.dlg@kapselek.net...
> Dobrze, że nie robi recyklingu, wyciągając te tacki i spowrotem
> zanosząc
> do budki :>

Skąd wiesz, że nie robi?
Bo nie widziałeś?

W sumie to dobry pomysł. Ekologiczny.

15. Data: 2009-10-08 19:33:40

Od: stefandora <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

vcore wrote:
> Ja jadłem takie zapiekanki za młodu, codziennie - po 3,50 z budki koło bloku i
jakoś żyje

Jak byłam dzieckiem jadałyśmy z mamą zapiekanki z budki na rogu
Świętokrzyskiej/Marszałkowskiej. Ale wtedy to jeszcze nie było mikrofali
i te zapiekanki były *zapiekane* w piecykach. Były chrupiące i
świeżutkie. Ale wtedy to tam jeszcze McD nie było... dawno temu :)

--
Dorota,
Szprota.

16. Data: 2009-10-08 23:48:14

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

stefandora pisze:

> [...]
> i te zapiekanki były *zapiekane* w piecykach. Były chrupiące i
> świeżutkie. Ale wtedy to tam jeszcze McD nie było... dawno temu :)

No no, w naszej też mieli piecyk - teraz niewiem bo już tam nie mieszkam a jak jestem
w okolicy to
raczej niemam czasu tam pójśc, jednak ta budka nadal stoi i nawet jest ten sam szyld
reklamowy co w
latach 90 :D

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

www.webprogress.com.pl

17. Data: 2009-10-09 00:32:48

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiacz pisze:

> [...]
> Budka na dworcu. Przemiła dziewczyna, która dopiero co wyżęła brudną
> szmatę, wysmarkała się i wzięła sie za przygotowywanie kebaba. Miodzio

Często jeżdze autobusami PKS i na dworcu jest rząd budek co prawda wyglądem nie
zachęcają ale ani
zewnątrz ani wewnątrz nie widac nic co by mogło budzić podejrzenia, pozatym nie sądze
aby
sprzedawcy/właściciele tego typu budek nie mieli pojęcia o higienie - czy jak z
jakiegoś powodu
ugnieciesz ręką śmieci w śmietniku to idziesz zaraz później do komputera czy nawet na
spacer?
Naturalną rzecza jest mycie rąk - i nawet pomijając kwestie że sprzedawcy nie zawsze
dbają o to co
serwują klientom to higiena jest rzeczą normalną a możliwe nawet że wrodzoną, ale tak
jak
wspomniałem - jak jest kolejka to znaczy że robią dobrze ;-)

U mnie np. do Baru osiedlowego "Osiedlanka" w porze obiadowej dostać sie nie idzie,
kolejka często
wychodzi aż na chodnik - bar mały, wizualnie nie zachęca (nie jest obskurny, poprostu
4 białe
ściany), brak wielkich kolorowych reklam, jest mały szyld z nazwą, wnętrze to typowy
bar mleczny,
serwują typowe polskie obiady, wszystko jest genialne a kosztuje grosze

Niestety niewiele osób myśli w ten sposób, wiekszośc woli pójsc do mckaczora lub nowo
otwartego KFC

Wracając do typowych budek to nie uważam żeby każdy sprzedawca/właściciel
przestrzegał najbardziej
rygorystycznych zasad higieny ale nie sądze też żeby w każdej z nich pracował typowy
brudas, także
jest jeden niezawodny sposób - jak jest choćby 3 osobowa kolejka znaczy że warto
wydać te 3,50 :-)

18. Data: 2009-10-09 08:01:46

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

vcore pisze:

> [...]
> higiena jest rzeczą normalną a możliwe nawet że wrodzoną, ale tak jak
> wspomniałem - jak jest kolejka to znaczy że robią dobrze ;-)

Dla niektorych jest to naturalne i oczywiste, dla niektorych nie. Nawet
jak wlasciciel budki przestrzega wszystkich zasad (a sa duzo bardziej
restrykcyjne niz to, co sie przecietnie w domu stosuje), to zawsze
znajdzie sie pracownik idiota, ktory np. umyje garnek ta sama scierka,
co przed chwila myl wc. Inny przyklad: czy jestes pewien, ze zawsze
dostajesz swieza surowke, czy tylko jest dokladana do wczorajszych resztek?

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

19. Data: 2009-10-09 09:53:21

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:
> Inny przyklad: czy jestes pewien, ze zawsze
> dostajesz swieza surowke, czy tylko jest dokladana do wczorajszych resztek?

To akurat cięzko zweryfikować nawet w najlepszej restauracji, pozatym nie sądze aby
jednodniowa
surówka była potencjalną trucizną, no chyba że leży w ciepłym pomieszczeniu

20. Data: 2009-10-09 11:06:47

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

> Naturalną rzecza jest mycie rąk

Hahahaha! Wejdź do kibelka w hipermarkecie, ustaw się pod umywalką i
policz ile osób z niej korzystwa po wyjściu z wc! A potem przyjdź i
napisz na grupę co jest naturalne a co nie.
Zajrzyj też do takiej budki z żarciem i zobacz, czy jest tam bieżąca
woda i czy umywalka sprawia wrażenie użytkowanej (czy nie leżą tam
śmieci, opakowania, słoiki z żarciem, wiadro keczupu. A potem przyjdź i
powiedz co jest naturalne...

Z jakimi dodatkami pizza jest najlepsza ?
Brzoskwinie
Ryż smażony po chińsku
PYCHOTKA
Obrażał w sieci - pójdzie siedzieć