Jaka czysta wódka?

31. Data: 2014-02-23 23:53:02

Temat: Re: Jaka czysta wódka?
Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.02.2014 22:00, czeremcha pisze:
> Bywają ślubni mężowie, których partnerami nazwać nie sposób...

... i nikt ich tylko dlatego, że są ślubnymi nie wyśmiewa :/

--
Pozdrówki
Anai

32. Data: 2014-02-24 00:00:46

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.02.2014 11:01, Zbyszek Zarzycki pisze:

> Wyraźnie widać, że i Ciebie Pesel zaczyna uciskać, takie narzekanie to
charakterystyczny objaw. Babcia narzekała, że mąka nie taka jak przed wojną (II WŚ),
matka, że mleko inne, a i ja narzekam ale nie na wódkę.
> Niech sobie ten Twój przypomni Bałtyk (oraz inne wódki z proszku do gaśnicy).

owszem Bałtyk to był syf, ale Baltic już był rewelacyjny.

> Zdecydowanie obecne są czystsze niż kiedyś i mniej śmierdzące (nie dotyczy
produktów szkockich i amerykańskich oraz azjatyckich).

Porównaj np. obecną Żytnią z Żytnią z lat 70-tych, 80-tych a zmienisz
zdanie.

33. Data: 2014-02-24 02:27:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Feb 2014 23:53:02 +0100, Anai napisał(a):

> ... i nikt ich tylko dlatego, że są ślubnymi nie wyśmiewa :/

Gorzej.

34. Data: 2014-02-24 08:23:17

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja od roku nie kupuję wódki, bo się boję metylowego, wszędzie mogą
> wcisnąć szajs.

Nie mów, to wszystko co tworzysz to na trzeźwo? Aaaa, nie kupujesz,
znaczy się pędzisz.

35. Data: 2014-02-24 09:03:55

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 00:00:46 UTC+1 użytkownik GalAnonim napisał:

charakterystyczny objaw. Babcia narzekała, że mąka nie taka jak przed wojną (II WŚ),
matka, że mleko inne, a i ja narzekam ale nie na wódkę.

> owszem Bałtyk to był syf, ale Baltic już był rewelacyjny.

Baltic, nie pamiętam, młody byłem i nie stać mnie było na Baltonę czy inny Pewex.

produktów szkockich i amerykańskich oraz azjatyckich).

> Porównaj np. obecną Żytnią z Żytnią z lat 70-tych, 80-tych a zmienisz
>
> zdanie.

Eeee, nie zmienię.
Co prawda ja tylko czasem piłem (i to w latach 80) ale wujek to produkował, możesz
być pewny, że nie była czystsza chemicznie.

--
ZZ@private

36. Data: 2014-02-24 11:14:53

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W sumie - co za różnica...

I z takiego, i z takiego związku albo jednakowo trudno, albo jednakowo łatwo się
wyplątać.

Ekonomia rządzi.

Ania

37. Data: 2014-02-24 13:17:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Feb 2014 02:14:53 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> W sumie - co za różnica...
>
> I z takiego, i z takiego związku albo jednakowo trudno, albo jednakowo łatwo się
wyplątać.

> Ekonomia rządzi.

"MŚK" świadczy właśnie o tym, że warto żyć inaczej :-)

38. Data: 2014-02-24 18:47:41

Od: cumulonimbus <x...@a...ly> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.02.2014 19:53, Ikselka pisze:

> [...]
^^^^

> Kim tak naprawdę jest ktoś nazywany "TŻ"? Jak trzeba byłoby go określić
> wprost, jednym słowem? - sam widzisz, dlaczego używa się tutaj eufemizmu...

Czy ja pisałem o TŻ?

39. Data: 2014-02-24 19:08:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Feb 2014 18:47:41 +0100, cumulonimbus napisał(a):

> ^^^^

> Czy ja pisałem o TŻ?

_Ja_ pisałam. Pytałeś o MŚK - TŻ jest elementem odpowiedzi.

40. Data: 2014-02-24 21:54:13

Od: cumulonimbus <x...@a...ly> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.02.2014 19:08, Ikselka pisze:

> _Ja_ pisałam. Pytałeś o MŚK - TŻ jest elementem odpowiedzi.

Elementem, który mnie nie interesuje. Pytałem czemu MŚK zamiast mąż.
Mąż to jest mąż, a ślubne kochanie, to ciul wie czy jeszcze żyje i z kim. :/

P.S. Gada się z Tobą jak z plasteliną :D

Jakie pszyprawy do buraczka?
Re: ****jak zrobić pasztety barowe
Nie daj się oszustom!
Nie daj się oszustom!