Jaka moc jest potrzebna

1. Data: 2007-06-15 12:19:05

Temat: Jaka moc jest potrzebna
Od: malyd77 <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chcę w domu zrobić ogrzewanie elektryczne o mocy około 5 kW (taka ma
być moc grzejników). Moje pytanie jest takie ile kW musi mi dostarczyć
elektrownia aby oprócz grzejników normalnie użytkować wszystkie
urządzenia domowe (pralka lodówka tv) ile standardowo zakłada się kW
do funkcjonowania dwu osobowej rodziny.
Pozdrawiam
Dawid

2. Data: 2007-06-15 14:44:08

Temat: Re: Jaka moc jest potrzebna
Od: "Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malyd77" napisał w wiadomości
s.com...
[...]

W kW podawana jest jak napisales moc. Jaka moc pobiera Twoje gospodarstwo
zalezy od urzadzen jakie masz w domu i czy wszystkie je (a dokladnie ktore)
wlaczasz w jednej chwili. Ale szacunkowo mozesz to policzyc biorac pod uwage
sume mocy wszystkich urzadzen (pomijajac drobny sprzet), na pewno bedzie to
lodowka, pralka, kuchenka elektryczna?, podgrzewanie wody?, oswietlenie
sumujac moc zarowek, telewizor, komputer itp.
Druga sprawa to instalacja elektryczna jaka masz zrobiona w domu - tez
limituje Cie maksymalna moca jaka moze Ci dostarczyc zakklad energetyczny.

pozdrawiam
Tomek

3. Data: 2007-06-15 14:59:31

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za deklaracje poboru mocy ( wkw) tez sie placi!Rozwaz to!

taislaw

4. Data: 2007-06-15 17:00:08

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Druga sprawa to instalacja elektryczna jaka masz zrobiona w domu - tez
> limituje Cie maksymalna moca jaka moze Ci dostarczyc zakklad energetyczny.

instalacje limituje ponoc moc chwilowa;
/najlepiej jest jak napiecie i prad sa zgodne w fazie;

5. Data: 2007-06-15 17:10:40

Od: "EL_Joint" <l...@k...k> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>elektrownia aby oprócz grzejników normalnie użytkować wszystkie
>urządzenia domowe (pralka lodówka tv) ile standardowo zakłada się kW

witam,
ja zamówiłem w elektrowni 15kW
także będę miał ogrzewanie elektryczne, ze wspomaganiem kominkowym
projektant-architekt powiedział, że do 15kW jest mniejsza opłata za coś tam

pozdrawiam
krzysiek

6. Data: 2007-06-15 19:42:12

Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>elektrownia aby oprócz grzejników normalnie użytkować wszystkie
>urządzenia domowe (pralka lodówka tv) ile standardowo zakłada się kW

jaka taryfa ?? jedno czy dwytaryfowa, np G12w tanie granie w nocy i wekendy

7. Data: 2007-06-15 20:17:17

Od: "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EL_Joint" <l...@k...k> napisał w wiadomości
> ja zamówiłem w elektrowni 15kW

gdzie zamowiles ?!

> także będę miał ogrzewanie elektryczne

z punktu widzenia minimalizacji kosztow jest to kiepski pomysl

pozdr
ptr

8. Data: 2007-06-15 20:31:15

Od: "EL_Joint" <l...@k...k> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie zamowiles ?!
Energa - dostawca prądu w moim regionie ;)
krzysiek

9. Data: 2007-06-16 08:32:21

Od: "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Energa - dostawca prądu w moim regionie ;)

no wlasnie, nie w elektrowni ;)

> a to dlaczego?

juz w chwili obecnej jest to drogie ogrzewanie, a za 2-3 lata bedzie drozsze
o 50%...

pozdr
ptr

10. Data: 2007-06-16 14:15:06

Od: "EL_Joint" <l...@k...k> szukaj wiadomości tego autora

> juz w chwili obecnej jest to drogie ogrzewanie, a za 2-3 lata bedzie
> drozsze
> o 50%...

co teraz tanieje? gaz-drożeje, olej-drożeje, węgiel-nie można stosować w
nowym domu, pozostają jakieś biomasy, pompa ciepła
z tym, że do domku 75m2 raczej mi się nic z tych rzeczy nie opłaci

krzysiek

Jaki Raid na pszczoly? czarny czy niebieski?
[sprzedam] Odkurzacz doskonały
[sprzedam] Wózek doskonały
żelasko philips
remont dachu w bliźniaku