Jaki Raid na pszczoly? czarny czy niebieski?

1. Data: 2007-06-15 11:17:19

Temat: Jaki Raid na pszczoly? czarny czy niebieski?
Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki Raid kupic na pszczoly?
czarny (na osy i szerszenie) czy niebieski (muchy i owady latajace)?

2. Data: 2007-06-15 14:08:18

Temat: Re: Jaki Raid na pszczoly? czarny czy niebieski?
Od: "janek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Q" wrote in message
> Jaki Raid kupic na pszczoly?
> czarny (na osy i szerszenie) czy niebieski (muchy i owady latajace)?

Pszczoły chcesz zabijać??? Co ci zrobiły??
A może raid na psy/koty potrzebujesz?

3. Data: 2007-06-15 16:43:17

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pszczoły chcesz zabijać??? Co ci zrobiły??
> A może raid na psy/koty potrzebujesz?

wiem, ze pszczolki sa fajne i pozyteczne,
i ludzie wygina 4 lata po zgonie ostatniej pszczolki,
ale one sa juz tydzien i straz pozarna kazala mi kupic raida;

4. Data: 2007-06-15 16:43:39

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może raid na psy/koty potrzebujesz?

a wlasnie - a cos na koty znasz ? :P

5. Data: 2007-06-15 19:34:10

Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> a wlasnie - a cos na koty znasz ? :P
psa :-)

6. Data: 2007-06-18 10:18:39

Od: "janek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Q" <> wrote in message

> wiem, ze pszczolki sa fajne i pozyteczne,
> i ludzie wygina 4 lata po zgonie ostatniej pszczolki,
> ale one sa juz tydzien i straz pozarna kazala mi kupic raida;

hmmm
mają gniazdo/ul u ciebie?
ile masz tych pszczół?
Zadzwoń do lakalnego stowarzyszenia pszczelarzy.

janek

7. Data: 2007-06-18 20:01:01

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mają gniazdo/ul u ciebie?

skad te pochopne wnioski?
- po prostu se melanzuja - pewnie z nudow,
albo zapomnialy czegos...
:)

> ile masz tych pszczół?

ok 2kg (czyli ze 20 000 milych bzykajacych stworzonek)

> Zadzwoń do lakalnego stowarzyszenia pszczelarzy.

jop, dalem im kolejna szanse i na dniach ma byc jakis inny...
/moja ciotka jest uczulona na ich jad a ja nie chce miec trupa w domu :)
- codziennie wapno wpierdziela, tak na wszelki wypadek.

8. Data: 2007-06-20 18:16:12

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki Raid kupic na pszczoly?
> czarny (na osy i szerszenie) czy niebieski (muchy i owady latajace)?

Ja też miałam problem z pszczołami bo zagnieżdziły się w kominie,i w straży
doradzono mi że najlepszy jest Raid niebieski,popsikałam własnie dziś i sie
wyniosły :-)

9. Data: 2007-06-21 17:04:27

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też miałam problem z pszczołami bo zagnieżdziły się w kominie,i w
> straży doradzono mi że najlepszy jest Raid niebieski,popsikałam własnie
> dziś i sie wyniosły :-)

wyniosly sie (przez tego raida niebieskiego) czy zostaly 'unicestwione' ?
:)

/oczywiscie wolalbym ich nie zabijac.

10. Data: 2007-06-21 17:05:23

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też miałam problem z pszczołami bo zagnieżdziły się w kominie,i w
> straży doradzono mi że najlepszy jest Raid niebieski,popsikałam własnie
> dziś i sie wyniosły :-)

zapomnialem jeszcze najwazniejszego pytania:
ile mialas tych pszczol (na oko :)
i ile tego raida wypsikalas w nie?
/ile strzalow im podalas, itd :)

[sprzedam] Odkurzacz doskonały