Jaka pralka?

1. Data: 2008-09-21 22:27:05

Temat: Jaka pralka?
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Proszę o informację czy znajdę pralkę która zmieści się pod blatem o wys.80
cm, głębokości do 45 cm z możliwością zdemontowania pokrywy i umieszczenia
jej pod blatem o wys. 80 cm.
Dziękuję i pozdrawiam,

2. Data: 2008-09-22 07:07:45

Temat: Re: Jaka pralka?
Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa pisze:
> [...]
> wys.80 cm, głębokości do 45 cm z możliwością zdemontowania pokrywy i
> umieszczenia jej pod blatem o wys. 80 cm.

Właśnie też czegoś takiego szukam i mam dla Ciebie smutną wiadomość.
Nawet po zdjęciu blatu, pralki mają ponad 80 cm - od 82cm.

Co do głębokości - pamiętaj, że głębokość katalogowa oznacza z reguły
głębokość samej obudowy pralki - bez wystających części z tyłu (obudowa
bębna) i przodu pralki (drzwi, panel sterujący).

Więc jeśli musi być <= 80cm, to pozostają tylko małe prali (Candy,
Whirlpool)

--
Pete

Ogrzewanie gazem, piec dwufunkcyjny - komfort a niskie zużycie gazu
Podgrzewane lustro w łazience
Zabudowa pralki
garnki
Olej po smażeniu frytek - co z nim robic ?