Jaka zupa pasuje??

1. Data: 2005-11-20 08:39:21

Temat: Jaka zupa pasuje??
Od: "Jagna " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam niedzielnie.

Miał być obiad bez upy ale mam zupowe dzieci i jednak coś musze zaserwować.
Tylko nie wiem co mi bezie pasowało do pieczonych pstrągów z warzywami??
Czasu niewiele wiem ale dziś mam gości na późnym obiedzie wiec moze komuś cię
uda cos podpowiedzieć. a nawet jak bedzie za późno to na zaś się przyda.
Pozdrawiam ciepło w mroźny już nieco niedzilny poranek:)
AgaL
PS. Ach zapomniałam kolezanka jest na diecie lekkostrawnej wiec niech to
bedzie coś lekkiego:)

2. Data: 2005-11-20 11:39:13

Temat: Re: Jaka zupa pasuje??
Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> AgaL
> PS. Ach zapomniałam kolezanka jest na diecie lekkostrawnej wiec niech to

Coś w portugalskim stylu: lekka jarzynowa przecieranka z grzankami: porowa,
pomidorowo-paprykowa, marchewkowa, ...
Na lekkim bulionie (nawet z kostki); Całość przetarta - zupa powinna być dość
gęsta od warzyw. Bez mąki, śmietany, zasmażek.
Lejesz do miseczki chochlę-dwie zupy; po wierzchu lejesz oliwę z oliwek w
ładny wzorek; na środku może byc kleks z jogurtu; niekoniecznie: całość
oprószasz z wysokości czarnym, świeżo i grubo mielonym pieprzem.
Dodatkowo groszek ptysiowy lub grzanki.

3. Data: 2005-11-20 16:02:16

Od: "ktabaczynski" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna " <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> AgaL
> PS. Ach zapomniałam kolezanka jest na diecie lekkostrawnej wiec niech to

Zupa rybna.

Pozdrowienia. Krzysztof.

4. Data: 2005-11-20 18:09:39

Od: "Jagna " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna <b...@g...pl> napisał(a):

> Witam niedzielnie.
>
> Miał być obiad bez

Zrobiłam miks z włoszczyzny i papryki i pomidorów na gęsto z makaronem typu
zacierki, doprawione bazylją i czosnkiem, udekorowane jagurtem pietruszką i
oliwą. Wyszło pycha. Pstrągi oczywicie też, chłopaki po 2 sztuki zjedli:)
AgaL poobiednia.

5. Data: 2005-11-20 18:23:52

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> udekorowane jagurtem pietruszką i
> oliwą. Wyszło pycha. Pstrągi oczywicie też, chłopaki po 2 sztuki

Ciekawe co to, ta bazylja? Hmmmm....
Ania (fścipska)
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

6. Data: 2005-11-20 18:48:46

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 20 novembre 2005 ŕ 19:23:52, dans <4380be80$1@news.home.net.pl> vous
écriviez :

> Ciekawe co to, ta bazylja? Hmmmm....
> Ania (fścipska)

Bazylja pal szesc, mnie bardziej martwi jagurt dekoracyjny....

Ewcia

--
Niesz

7. Data: 2005-11-20 19:05:21

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 20 novembre 2005 ŕ 20:05:44, dans <4...@n...home.net.pl> vous
écriviez :

> Hmm...ale bardziej jagurt, czy bardziej dekoracyjny??? :P
> Ania

Do tego w zupie... (patrz temat watku)

Ewcia

--
Niesz

8. Data: 2005-11-20 19:05:44

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w
wiadomości news:9901834730$20051120194847@ewcia.kloups...

9. Data: 2005-11-21 07:37:05

Od: "Jagna " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> napisał(a):

> ^^^^^^^^

Znaczy masz kredyt w wiadomym banku i nie masz innych zmartwień. :) Rozumiem.
Mam nadzieję ze nie dostałaś ataku duszności ani innych spazmów.
Pozdrawiam śniegowo w poniedziłek.
AgaL, mająca ine zmartwienia niż literówki w postach w temacie których nie
ma nic do powiedzenia:)

Ostry sos u sfinxa?
łopatka wołowa ... co z niej zrobić?
Jaki expres do kawy