Jakaś taka fistuła na dziąśle...

1. Data: 2004-02-02 19:25:13

Temat: Jakaś taka fistuła na dziąśle...
Od: "India1" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam malutki (ale bolesny) problemik. Otóż na dziąsle wyrosła mi sobie jakaś
taka fistuła (takie jasne, boli przy dotknięciu i wogóle boli), trochę mi
dziąśło wokół tego poczerwieniało i to ogólnie boli i jeść twardszych
rzeczy nie daje. Możecie polecić na to coś, co by można kupić bez recepty by
mi pomogło? Bo pewnie najbliższe terminy do stomatologa z NFZu są za jakieś
2 miesiące, a do tego czasu to już mi to zdąży zejść.
Z góry dzięki za wszelkie porady.

Ps Wiem, że to fistuła, bo już kiedyś coś takiego miałam, tylko, że już nie
pamiętam czy i co brałam na to

2. Data: 2004-02-02 20:15:15

Temat: Re: Jakaś taka fistuła na dziąśle...
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "India1" <i...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bvm9f7$778$2@news.onet.pl...

> Mam malutki (ale bolesny) problemik. Otóż na dziąsle wyrosła mi
sobie jakaś
> taka fistuła (takie jasne, boli przy dotknięciu i wogóle boli),

Specjalista nie jestem, ale mi to raczej na aftę wygląda
("wygląda" przez internet i dla w sumie laika - pamiętaj o tym!).
Leczy się którymś z poniższych specyfików (wszystko bez recepty):
- Aphtin
- Sachol
- Dentosept (ten gęsty)
- Aperisan Gel
- Solcoseryl (stomatologiczny - drogi jest, ale nie ma lepszej
rzeczy na afty).

J.

3. Data: 2004-02-02 20:51:15

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - Dentosept (ten gęsty)
> - Aperisan Gel
> - Solcoseryl (stomatologiczny - drogi jest, ale nie ma lepszej

Jeszcze jest bardzo dobre Tantum Verde.
Można płukać lub bezpośrednio na aftę stosować. Pozdrawiam. E.

4. Data: 2004-02-02 21:51:37

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze jest bardzo dobre Tantum Verde.
> Można płukać lub bezpośrednio na aftę stosować. Pozdrawiam. E.

Tak, sam tego uzywałem (afty mi się robia nagminnie), głównie z
powodu natychmiastowego działania znieczulającego. Ale w
powyższym spisie pominąłem poniewaz kiedyś tu na grupie po
poleceniu komus Tantum Verde na afty zostałem 'naprostowany'
przez jakiegoś lekarza, który twierdził że to nie jest najlepszy
pomysł. Uzasadnienia nie powtórzę, ale brzmiało mądrze i (jak dla
mnie przynajmniej) logicznie.

J.

5. Data: 2004-02-03 11:11:35

Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - Dentosept (ten gęsty)
> - Aperisan Gel
> - Solcoseryl (stomatologiczny - drogi jest, ale nie ma lepszej

A jeszcze można pimafucin albo pimafucort - ale bez recepty się nie
obejdzie.
A jeszcze to może być przetoka - od zepsutego ząbka - jak ze śliczną ropką w
środku to przekłuć :)i wydusić - i rozkoszowac się zapachem i lecieć leczyć
zęby.
joaśka

Do:margol7594
klinika leczenia niepłodności
Duuuuży problem!!!
[dermatologia] ROACCUTAINE czy bezpieczny?
do Margo: znasz sie na urologii??