Jaki krem ochronny ??

1. Data: 2002-12-16 02:27:36

Temat: Jaki krem ochronny ??
Od: "Paolo" <2...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Poradźcie mi drogie grupowiczki krem ochronny na mrozy i wiatr dla cery
mieszanej
(....... dla chłopaka w wieku ok. 24 lat )

Z góry dziękuje za wszystkie porady.

Pozdrawiam Paweł

1. Data: 2002-12-16 09:12:59

Temat: Re: Jaki krem ochronny ??
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poradźcie mi drogie grupowiczki krem ochronny na mrozy i wiatr dla cery
> mieszanej
> (....... dla chłopaka w wieku ok. 24 lat )

Wiesz co, ja jakis czas temu kupilam poltlusty krem z Dax Cosmetisc dla
mezczyzn (seria Dax Man czy jakos tak). Wiem, ze jest dobry (dla skory
suchej zwlaszcza). On go stosuje przed wyjsciem z domu (a ma taka prace, ze
sporo jest na powietrzu) i efekty sa pozytywne. Ale to nie jest typowo
ochronny na zime krem. Ladnie pachnie w kazdym badz razie. Cena 13 zl.
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-16 09:42:04

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paolo" <2...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mieszanej
> (....... dla chłopaka w wieku ok. 24 lat )

Moze ochronny z Avonu?
Jest go duzo, nie jest drogi i nie blyszczy sie, co dla faceta jest chyba
bardzo wazne:)

Kaska

1. Data: 2002-12-16 10:17:08

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paolo" <2...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie
>
> Poradźcie mi drogie grupowiczki krem ochronny na mrozy i wiatr dla cery
> mieszanej
Moj TZ uzywa razem ze mna kremu YR zimowego. Poza rozowym opakowaniem
(hehehehe) mysle ze sie sprawdza. Nie ma jakiegos intensywnego zapachu, nie
blyszczy sie i pozostawia ochronny film na buzi.
Ja polecam
Kropelka

Paweł

1. Data: 2002-12-16 10:34:36

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam krem na mrozy firmy Flos Lek. Podobno znakomicie chroni w
temperaturach do -20 st. C (nie miałam okazji go wypróbować w takich
warunkach, ale na - 11 st sprawdza się doskonale). Przy okazji buzia nie
świeci się, a krem ma miły zapach i jest też dla alergików. Kupiłam go w
aptece, ale myślę, że będzie też w zielarskich sklepach (a'la natura). Cena
ok. 20 zl.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-12-16 14:07:49

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kropelka <k...@u...niewinne.serwery.pl> w wiadomości do gr
up dyskusyjnych napisał:atk99b$10h$...@n...tpi.pl...
> [...]
> (hehehehe) mysle ze sie sprawdza. Nie ma jakiegos intensywnego zapachu, ni
> blyszczy sie i pozostawia ochronny film na buzi.

O wlasnie ile on kosztuje? Pani kosmetyczka z YR wysmarowala mnie nim po ocz
yszczaniu i wydal mi sie bardzo fajny, ale zapomnialam zapytac o cene, a na
stanie akurat go nie mieli.
Maga

1. Data: 2002-12-16 14:23:49

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Mon, 16 Dec 2002 10:42:04 +0100, "Skakanka"
<s...@w...wp.pl> wyskrobal sobie:

>Moze ochronny z Avonu?
>Jest go duzo, nie jest drogi i nie blyszczy sie, co dla faceta jest chyba
>bardzo wazne:)

i bez zapachu denerwujacego :)
polecam takze ten krem :-)

fajna jest tez nivea soft dla skory wrazliwej i delikatnej (z wit E i
olejkiem jojoba)- mozna kupic w kilku wielkosciach opakowania, a nawet
w tubkach tez chyba widzialam

m3duz4

1. Data: 2002-12-16 14:30:10

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m3duz4" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci

| polecam takze ten krem :-)

Ja takze go polecam. Uzywam od jakiegos czasu i jestem zadowolona.
Kaska

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-16 14:31:08

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <h...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ocz
> yszczaniu i wydal mi sie bardzo fajny, ale zapomnialam zapytac o cene, a
Miedzy 20 a 30 zl.
Nie pamietam dokladnie.
Dwadziescia kilka zlotych.
Moim zdaniem naprawde warto

> Maga
Kropelka

1. Data: 2002-12-16 21:48:49

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:atko5m$k5h$1@news.tpi.pl...

> Miedzy 20 a 30 zl.
> Nie pamietam dokladnie.
> Dwadziescia kilka zlotych.

Dokaldnie 24 zl w Warszawie ;-) Kupowalam w zeszlym tygodniu

--
Catalina
icq #54287160

pomadki sephory