Jaki sos do placków ziemniaczanych - RATUJCIE przepisem

11. Data: 2005-10-03 14:16:20

Temat: Re: Jaki sos do placków ziemniaczanych -RATUJCIE przepisem
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dhrec1$2kr$2@proxy.provider.pl>, medea <e...@p...fm>
wrote:

> Wladyslaw Los napisał(a):
> > Czasem daję jeszcze do
> > tego śledzia.
>
> To już lekka przesada. IMO oczywiście.

To jest bardzo dobre. W zasadzie idea nie jest daleka od blinów z
kawiorem.

Władysław

12. Data: 2005-10-03 14:18:53

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> To już lekka przesada. IMO oczywiście.

Chyba tylko wówczas gdyby [śledź] pływał.
;-)
pozdr. Jerzy

13. Data: 2005-10-03 14:32:39

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> No przecież pływa. W śmietanie!

Bez jabłka i cebuli?
pozdr. Jerzy

14. Data: 2005-10-03 14:32:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):

> Chyba tylko wówczas gdyby [śledź] pływał.
> ;-)

No przecież pływa. W śmietanie!

Ewa

15. Data: 2005-10-03 14:33:11

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" wrote in message

| Jedliby, aż by im się uszy trzęsły i napchaliby się do wypęku. Placki
| katoflane i kwaśna śmietana są bardzo sycące. Czasem daję jeszcze do
| tego śledzia.

Zdarzyło mi się zjeść takie placki ze smietaną i wędzonym łososiem. Były
świetne.
Śledź jest ciekawym pomysłem. Jako że sezon na draniki, babki, kiszki już
tuż tuż, to zapamiętam sobie tego śledzia :))

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

16. Data: 2005-10-04 06:32:02

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam do nakarmienia 8 facetów - mają do tego posłużyć mi placki
ziemniaczane.
> Nie mam za dużego doświadczenia w robieniu tychże.
> PORATUJCIE !
> Jaki sos mam do nich dać? Jak go zrobić?
> Proszę was o radę i jakiś w miarę łatwy przepis...
>
> Zrozpaczona i zatrwożona
> Ewa

Kefir !!! taki z butelki . zeby 'nozem mozna bylo kroic" :)

17. Data: 2005-10-04 06:34:07

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kondziorek napisał:
> Kefir !!! taki z butelki . zeby 'nozem mozna bylo kroic" :)

To na pewno ośmiu chłopa się naje, jak już wykroi ten kefir z butelki ;)
--
pa, BBjk

18. Data: 2005-10-04 06:41:45

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> To na pewno ośmiu chłopa się naje, jak już wykroi ten kefir z butelki ;)
> --
Jak nie jak tak ??
zalezy jedynie od ilosci .. Butelek i plackow :)
a same placki .. z cukrem , sola lub dzemem .. co kto lubi .. Niektorzy
jeszcze dodaja . cebulke podsmazona lub . wrecz czosnyczek tarty (gnieciony)
Pozdrowka i smacznego

19. Data: 2005-10-06 13:27:07

Od: "Anka K." <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej z mlekiem

20. Data: 2005-10-06 17:41:40

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję placek po cygańsku. Zrób placki na całą patelnię i ciut grubsze
niż normalnie, na wierzch gulasz, złozyć na pół i polać sosem majonezowym.
Surówka wskazana. Efekt murowany i są syte. Smacznego życzę Jacenta

pyt. o marynowane grzyby
cukinia na slodko
Zwierzożerstwo to nekrofagia.
jaka marynata?
najlepsza jest świerza wątróbka- bardzo krwista