gdzie kupic baranine w Warszawie?

1. Data: 2005-10-03 11:01:09

Temat: gdzie kupic baranine w Warszawie?
Od: Jacek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
gdzie można kupić świeżą (w ostateczności mrożoną) baraninę w Warszawie?

Jacek Szymański
iChat/AIM: arieljacek

2. Data: 2005-10-03 11:19:11

Temat: Re: gdzie kupic baranine w Warszawie?
Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> gdzie można kupić świeżą (w ostateczności mrożoną) baraninę w Warszawie?
> pozdrawiam

Mrożoną, ale naprawdę dobrą, kupowałem parę razy w sklepie przy libijskiej
restauracji w Alejach Niepodległości.
Tuż przed Biblioteką Narodową jadąc od centrum.
Ale to było jakiś rok temu.Nie wiem czy nadal sprzedają.
Pozdr

3. Data: 2005-10-03 12:06:57

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

jot.be napisał(a):

> [...]
> Tuż przed Biblioteką Narodową jadąc od centrum.
> Ale to było jakiś rok temu.Nie wiem czy nadal sprzedają.
czy chodzi moze o Samire na tylach biblioteki narodowej przy mpo ???
tylko ze to restauracja libanska...
Mars

4. Data: 2005-10-03 13:05:46

Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy chodzi moze o Samire na tylach biblioteki narodowej przy mpo ???
> tylko ze to restauracja libanska...
> Mars

Nie.
Rozróżniam te kraje ;o)
Tuż za wjazdem na drogę dojazdową do Samiry stoi przy Al.Niepodległości
pawilon w którym jest
restauracja dość ortodoksyjnie libijska (w środku wisi nawet Kadafi...).
Nazwy nie pamiętam.
Oprócz restauracji mają sklepik z podobnym asortymentem jak w Samirze,
ale mieli(mają) też mrożone mięso.
Pozdr

5. Data: 2005-10-03 13:07:32

Od: "Mag" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno pod Halą Mirowską bywa.
pozdr., Magda

6. Data: 2005-10-03 13:18:29

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mag" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> Podobno pod Halą Mirowską bywa.

Mozna kupic bez problemu i baraninę i jagniecinę.

pozdr

cherokee

7. Data: 2005-10-03 13:23:29

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

jot.be napisał(a):

> [...]
> Nazwy nie pamiętam.
> Oprócz restauracji mają sklepik z podobnym asortymentem jak w Samirze,

wlasnie bo w tym sklepiku przy samirze nie widzialem miesa...
dziekuje w najblizszym czasie odwiedze to miejsce...
pozdrawiam
Marsjasz

8. Data: 2005-10-03 13:32:28

Od: Jacek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w liscie dhrb30$4u3$...@i...gazeta.pl, cherokee z n...@n...pl napisal/a
3/10/05 15:18:

> Użytkownik "Mag" <m...@s...pl> napisał w wiadomo?ci
>
> Mozna kupic bez problemu i baraninę i jagniecinę.
>
> pozdr
>
> cherokee

dzięki za namiar
pozdr.

--
Jacek Szymański
iChat/AIM: arieljacek

9. Data: 2005-10-03 14:11:19

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leclerk kolo cmentarza na wawrzyszewie - -dostawa we wtorek (sa tez kaczki i
perlice)

jest baranina i jagniecina!

pozdrawiam WM

10. Data: 2005-10-03 14:11:58

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

mrozona jest w albercie w galeri mokotow (chyba ??)

Jaki sos do placków ziemniaczanych - RATUJCIE przepisem
pyt. o marynowane grzyby
cukinia na slodko
Zwierzożerstwo to nekrofagia.
jaka marynata?