Jakie Tabletki ?

1. Data: 2002-09-18 16:58:03

Temat: Jakie Tabletki ?
Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Chciałam się was poradzić w sprawie tabletek na katar i ból gardła. Akurat
boli mnie gardełko i co się z tym wiąże, mam problemy z połknięciem śliny,
czy są to objawy grypy ?!?
Słyszałam że w sklepach zielarskich są takie ziołowe tabletki (chińskie) na
grypę i inne dolegliwości, w cenie chyba paru złotych, podobno są dobre, czy
ktoś zna ich działanie i moze mógłby powiedzieć coś więcej....
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Aldona

2. Data: 2002-09-18 17:11:00

Temat: Re: Jakie Tabletki ?
Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aldona" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
czy
> ktoś zna ich działanie i moze mógłby powiedzieć coś więcej....

Polecam tymianeki podbial
Chinskie to nie jest ale na gardelko pomaga
I ziolowe na pewno
A mi do tego bardzo smakuje.. no moze pozatym ze zawiera cukier. Dlatego
tylko musialam sie przerzucic na halset.
Kropelka

3. Data: 2002-09-18 19:09:02

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam się was poradzić w sprawie tabletek na katar i ból gardła.
Akurat
> boli mnie gardełko i co się z tym wiąże, mam problemy z połknięciem śliny,
> czy są to objawy grypy ?!?

To są objawy zapalenia gardla, prawdopodobnie wirusowego, moze bakteryjnego.
Najprawdopodobniej (bo poprawna diagnoza przez internet jest niemozliwa!) ta
infekcja nie ma nic wspolnego z grypa.
Najczestszy blad popelniany przez laikow to nazywanie grypa kazdego
"przeziebienia" i w zwiazku z tym oczekiwanie, ze szczepienie przeciwgrypowe
uchroni od kazdego "przeziebienia", kazdej infekcji.

Chris

Metadon
zrastanie sie kości
co robic?