Jakie formy dobre do pieczenia ciasta?

1. Data: 2006-01-27 15:38:06

Temat: Jakie formy dobre do pieczenia ciasta?
Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doradżcie mi,jakie formy sa najlepsze do pieczenia cist-pokryte teflonem,czy
np.blaszane z tzw.powłoka nieprzywieralną(czarne)?
Mam same stare,w większości pordzwiałe blachy i musze kupić nowe..
L.

2. Data: 2006-01-27 16:24:38

Temat: Re: Jakie formy dobre do pieczenia ciasta?
Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Secretgarden wrote:
> [...]
> np.blaszane z tzw.powłoka nieprzywieralną(czarne)?
> Mam same stare,w większości pordzwiałe blachy i musze kupić nowe..

Wielu osobom sprawdzaja sie silikonowe. Ja natomiast uzywam prawie
wylacznie szklanych form.
MB

3. Data: 2006-01-27 17:19:15

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

>Wielu osobom sprawdzaja sie silikonowe. Ja natomiast uzywam prawie
>wylacznie szklanych form.

No wlasnie, przed chwila wyjelam marchewkowe... finansjerki (tylko z
formy, bo tresc zupelnie inna) z form silikonowych, bez smarowania i bez
problemu (oprocz poparzonych paluchow, ale to nie wina formy...). Wogle
przestawiam sie calkiem na formy silikonowe, sa coraz tansze, maja
bardziej roznorodne formy, niz cala reszta, i sa bardzo praktyczne.
Tylko ciac w nich nie mozna...

Kot, dwoma ocalalymi palcami

_______
Yahoo! Photos – NEW, now offering a quality print service from just 8p a photo
http://uk.photos.yahoo.com

4. Data: 2006-01-28 08:04:15

Od: s...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przestawiam sie calkiem na formy silikonowe, sa coraz tansze, maja
> bardziej roznorodne formy, niz cala reszta, i sa bardzo praktyczne.

No właśnie,na Allegro jest mnóstwo takich form ,nawet zastanawiałam się nad
ich kupnem,ale nie wiem,czy wszystkie są takiej samej jakości,które warto
kupić....I naprawdę zupełnie nie trzeba ich smarować?I nie wylewa się ciasto w
trakcie wstawiania lub pieczenia?Widziałam takie formy w metalowym koszyku,czy
takie lepiej kupić??
L.

5. Data: 2006-01-28 15:25:10

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

s...@t...pl wrote:

> [...]
>trakcie wstawiania lub pieczenia?Widziałam takie formy w metalowym koszyku,czy

Mam i takie i takie, znaczy to nie koszyk, tylko jakby metalowa ramka
dookola i rzeczywiscie, te sa bardziej praktyczne. Ale i bez ramki daje
rade i nic misie nie wylewa, tylko jak wlewam ciasto, to forme stawiam
od razu na kratce i wstawiam to razem do piekarnika. Nic nie smaruje,
nic a nic, wszystko pieknie odchodzi. Mam jeszcze taka calkiem plaska
plachte silikonowa, do pieczenia malych ciasteczek, tez fajna, polecam.

Kot

_______
To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security
Centre. http://uk.security.yahoo.com

6. Data: 2006-01-29 12:12:11

Od: s...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nic a nic, wszystko pieknie odchodzi. Mam jeszcze taka calkiem plaska
> plachte silikonowa, do pieczenia malych ciasteczek, tez fajna, polecam.

Dziękuję:)
Rozwiałaś moje wątpliwości:)już się rozglądam za foremkami:))
L.

7. Data: 2006-01-29 18:29:14

Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nic a nic, wszystko pieknie odchodzi. Mam jeszcze taka calkiem plaska
> plachte silikonowa, do pieczenia malych ciasteczek, tez fajna, polecam.

A czy warto zainwestować w te droższe,np.obecnie sprzedawane na Allegro
Whirpoola,czy innych,podobno lepszych firm,jak opisują ,są
sztywniejsze,łatwiejsze "w obsłudze" ?
L.

8. Data: 2006-01-29 19:02:27

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Secretgarden wrote:

>A czy warto zainwestować w te droższe,np.obecnie sprzedawane na Allegro
>Whirpoola,czy innych,podobno lepszych firm,jak opisują ,są
>sztywniejsze,łatwiejsze "w obsłudze" ?

Tego nie wiem, nie kupowalam na allegro ;) Mam i te bardzo tanie, z firm
- krzakow, i mam tefala, jezeli chodzi o przywieranie ciasta,
czyszczenie i inne takie, to nie ma miedzy nimi roznicy, jedyna roznica
polega na tej metalowej ramce, o ktorej juz pisalam, ze nieco ulatwia
zycie, ale i bez niej mozna sie swietnie obejsc.

Kot

_______

9. Data: 2006-01-30 11:25:57

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy warto zainwestować w te droższe,np.obecnie sprzedawane na Allegro
> Whirpoola,czy innych,podobno lepszych firm,jak opisują ,są
> sztywniejsze,łatwiejsze "w obsłudze" ?

http://www.genes.home.pl/
W swoim czasie kilka osób na grupie polecało formy silikonowe tej firmy,
podobno bardzo dobre.

pozdrawiam
Basia

Spaghetti - moje eksperymenty:)
krups xp 2000
Marzy mi się...
Potrzebny sprawdzony przepis na babke cytrynowa
cos takiego znalazlem na pl.rec.kuchnia