Marzy mi się...

1. Data: 2006-01-26 23:08:11

Temat: Marzy mi się...
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

coś (nie, nie jestem w ciąży;)). Mam jogurt, ser fetopodobny (bo
polski), czosnek granulowany (chiński, niestety) i trochę ziół. Co
można do tego dodać, żeby wyszedł jakiś sensowny dip albo sos?

Pozdrawiam - Aicha

--
Kolekcjonuję wizje, objawienia, chwile ekstazy, zachwyty uniesienia
Celebruję każde westchnienie, każde słowo i dźwięk

2. Data: 2006-01-26 23:33:23

Temat: Re: Marzy mi się...
Od: eagle_vis <e...@s...domain.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Troche tu czytam i poczułem że należy sie czymś odwdzięczyć za
wiele ciekawych przepisów. Także:

Fetę rozgnieć porządnie w miseczce. Dodaj jogurt, curry, ziól
prowansalskich i z 4-5 ząbków świeżego czosnku. Jesli nie posiadasz
czosnku (granulowany za nic nie pasuje, nie odda dostatecznie smaku) daj
musztardy i troszke majonezu. Nie podam Ci dokladnie ile czego dać bo
sam to zawsze robie na oko. Można też próbować dodać innych przypraw,
np. majeranku. Często robie rózne wariacje np. z odrobiną keczupu czy
soku pomidorowego. A jesli sosik będzie zbyt gęsty mozna spokojnie
rozrzedzić go mlekiem :)

Stosuje to i jako dip (np. do piwa i chipsow) jak i sos do wielu rzeczy
(zapiekane naleśniki, pizza, czy wreszcie kanapki :)). Naprawde polecam.

Smacznego!

3. Data: 2006-01-26 23:40:36

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** eagle_vis, 2006-01-27 00:33:

Wydaje mi się to dosyć karkołomne połączenie, ale z drugiej strony - nie
ma reguł. :)

> Fetę rozgnieć porządnie w miseczce. Dodaj jogurt, curry,

Curry. :) Możnaby to rozdrobnić bo Curry to mieszanka innych przypraw,
do Fety to trochę modern, no ale...

> ziól prowansalskich i z 4-5 ząbków świeżego czosnku.

4-5 ząbków to konkretna ilość bez odniesienia do ilości pozostałych
składników.

> Jesli nie posiadasz czosnku (granulowany za nic nie pasuje, nie odda
> dostatecznie smaku)

Bo granulowany to w ogóle jakiś wynalazek jest nie wiadomo po co... :\

> daj musztardy i troszke majonezu.

Zamiast czosnku? Modern. ;)))

> Nie podam Ci dokladnie ile czego dać bo sam to zawsze robie na oko.

I prawidłowo.

(...)

> Stosuje to i jako dip (np. do piwa i chipsow) jak i sos do wielu rzeczy
> (zapiekane naleśniki, pizza, czy wreszcie kanapki :)). Naprawde polecam.

Co to jest dip do piwa?

> Smacznego!

Ajt.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

4. Data: 2006-01-27 10:15:44

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eagle_vis" napisał:

> Fetę rozgnieć porządnie w miseczce. Dodaj jogurt, curry, ziól
> prowansalskich

Toż to 3 różne kuchnie! ;) Zrobię wersję minimalistyczną :)

> czosnku (granulowany za nic nie pasuje, nie odda dostatecznie smaku)

Granulowany bardziej dla aromatu. Ząbki bezapelacyjnie muszę kupić.

> z odrobiną keczupu czy soku pomidorowego.

O! Tymbark wściekły pomidor siedzi w lodówce :)

> Smacznego!

Mniam... dzięki!

Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2006-01-27 11:37:35

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisal(a):

> Granulowany bardziej dla aromatu. Ząbki bezapelacyjnie muszę kupić.

Aicha, granulowany na p.r.k to profanacja :)

> O! Tymbark wściekły pomidor siedzi w lodówce :)
Mniaaaaam :)
Ania

--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************

6. Data: 2006-01-27 12:15:32

Od: eagle_vis <e...@s...domain.com> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski wrote:
> Wydaje mi się to dosyć karkołomne połączenie, ale z drugiej strony - nie
> ma reguł. :)

Moja kuchnia charakteryzuje się tym ze lubie łączyć ze sobą różne dziwne
rzeczy. Znajomi mówia że gotuje 'freestyle'. I zaraz potem wcinają aż
sie im uszy trzęsą. :)

> 4-5 ząbków to konkretna ilość bez odniesienia do ilości pozostałych
> składników.

Po długich latach badań i eksperymentów na ludziach doszedłem do tego,
że to jest akurat optymalna ilość na jedną kostkę fety.

> Co to jest dip do piwa?

Ehh, może źle się wyraziłem. Piwo jest do picia, chipsy do piwa a dip do
chipsow. Jakoś to świetnie do siebie pasuje. :)

7. Data: 2006-01-27 13:59:10

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eagle_vis" <e...@s...domain.com> napisał w wiadomości

> Moja kuchnia charakteryzuje się tym ze lubie łączyć ze sobą różne dziwne
> rzeczy. Znajomi mówia że gotuje 'freestyle'. I zaraz potem wcinają aż
> sie im uszy trzęsą. :)

Jak kiedyś zrobiłem freestyle, to żona się na mnie obraziła na tydzień i jej
żołądek też :)

pl

8. Data: 2006-01-27 14:03:51

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> coś (nie, nie jestem w ciąży;)). Mam jogurt, ser fetopodobny (bo
> polski), czosnek granulowany (chiński, niestety) i trochę ziół. Co
> można do tego dodać, żeby wyszedł jakiś sensowny dip albo sos?

Czosnek do kosza, kup prawdziwy, do tego kup awokado, rozpapciaj wszystko i
delektuj się zdobywanymi kaloriami.
Polecam do tego chipsy x-cut ecbulowe albo śmietanowe

pl

9. Data: 2006-01-27 22:23:35

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" napisał:

> Aicha, granulowany na p.r.k to profanacja :)

OK, idę profanować dalej do mojej kuchni ;) Ale kupiłam. Jeno nie
udało mi się ustalić kraju pochodzenia - wiem tylko, że nie polski i
nie chiński. Ot zagwozdka :)

> Mniaaaaam :)

Znalazłam też shake warzywny - wbrew nazwie w stanie stałym, nie
płynnym. Fajna rzecz dla leniuchów ;)

Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2006-01-27 22:29:29

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Auguro" napisał:

> Czosnek do kosza,

Nie! ;P Trzeba popierać chińskich chińczyków. Lepsi niż talibowie ;)

> kup prawdziwy, do tego kup awokado, rozpapciaj wszystko i
> delektuj się zdobywanymi kaloriami.

Awokado to ja lubię z krewetkami, zresztą kupić dobre w tym kraju to
jak wygrać 8 milionów w kumulacji :]

> Polecam do tego chipsy x-cut ecbulowe albo śmietanowe

Ale ja chciałam jogurt i fetę ;/

Pozdrawiam - Aicha

--
[...]

Potrzebny sprawdzony przepis na babke cytrynowa
cos takiego znalazlem na pl.rec.kuchnia
Tiramisu
Witam....
makaron po szwedzku