Spaghetti - moje eksperymenty:)

1. Data: 2006-01-27 15:27:29

Temat: Spaghetti - moje eksperymenty:)
Od: "Roki" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Wlasnie za sprawa sporego glodu i malej ilosci skladnikow w lodowce
zrobilem dosyc ciekawa potrawe:) Nie wiem czy taki przepis gdzies juz jest w
kazdym razie podziele sie nim - moze komus zasmakuje:)

Makaron spaghetii ugotowalem z czosnkiem granulowanym (knorr, te male
kosteczki) i sola.

Sos:

Pół ząbka czosnku przesmażyłem z połową średniej wielkości cebuli na oleju
aż do rumianego koloru.
Dwa kotlety mielone pokroilem wraz z kawalkiem kielbasy (mozna uzyc
normalnego miesa mielonego).
Dodałem 2,5 łyżki stołowej musztardy francuskiej oraz przyprawy: pieprz,
sól, chili, odrobina curry. Całość smażyłem przez ~ 10 minut. Następnie
dodałem 2 łyżki stołowe śmietany homogenizowanej. Ugotowany makaron
wrzuciłem na patelnie i dodałem 3 łyżki stolowe keczupu. Na koniec na
całości rozłożyłem 3 duże plastry sera żółtego i przemieszałem. Pychotka:)