Jakie garnki??

1. Data: 2005-01-25 13:50:00

Temat: garnek facet, kobieta szklaneczka, Re: Jakie garnki??
Od: "ver de terre" <v...@e...fra.om> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plitkin" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ct5ifl$29n$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A ja nie bardzo sie interesuje, jak sie czuja moje garnki obok szklanek w
> zmywarce! Moze faktycznie - nie bardzo pasuja, bo one sa duze u takie
> "hamskie", a szklaneczki takie "delkikatne", ale tak wlasnie swiat jest
> zbudowany - facet (Garnek) - twardy i meski, a kobieta (szklaneczka)
> delikatna i krucha! ;-)))

Ty płytkin, Ty chyba jesteś "garnek". Już dawno takiej bzdury na prk się nie
czytało. Ty chyba się naczytałeś harlekinków. Jaka szklaneczka? Jeśli już,
to z arcorocu, a nie żadna delitatna i krucha. I nic tu te smileje nie
pomogą.
ver de terre

1. Data: 2005-01-25 13:56:09

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty płytkin, Ty chyba jesteś "garnek".

Sorry, ale temu Panu(?) juz dziekuje.

> I nic tu te smileje nie
> pomogą.

Tak uwazasz? Sorry, ale dziekuje podwojnie. Milego dnia.

1. Data: 2005-01-25 13:56:27

Od: Tucherka <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ver de terre napisał(a):
> [...]
> czytało. Ty chyba się naczytałeś harlekinków. Jaka szklaneczka? Jeśli już,
> to z arcorocu, a nie żadna delitatna i krucha. I nic tu te smileje nie

hahahahahahhahahaha dobre dobre ;) ;)....garnki i szklaneczki ....hmmm
;) :) pomysle pomysle hehehehehe

pozdro tuch

1. Data: 2005-01-25 15:36:47

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

ver de terre napisał(a):
> [...]
> czytało. Ty chyba się naczytałeś harlekinków. Jaka szklaneczka? Jeśli już,
> to z arcorocu, a nie żadna delitatna i krucha. I nic tu te smileje nie

w kazdym razie polecam unimil ;)
Mars

1. Data: 2005-01-25 21:00:37

Temat: Re: Jakie garnki??
Od: pover <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duży Miś napisał:

> Przyłączam się. Ja też używam polskich emaliowanych garnków i jestem z
> nich bardzo zadowolony. Do tego jeszcze żeliwna patelnia.
>
> Pozdrawiam
>
> Duży Miś
bo nigdy nie używaliście porządnych garnków stalowych, zaręczam ze
szybciutko zmielilibyście zdanie

pover
"Symetria: estetyka idiotów." (Julian Tuwim)

1. Data: 2005-01-25 23:49:56

Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo nigdy nie używaliście porządnych garnków stalowych, zaręczam ze
> szybciutko zmielilibyście zdanie

Nie masz racji. Uzywalem przez pare lat Zeptera, uzywalem w domu przez ponad
3 lata jakis wynalazek typu "Germania'' czy cos w tym stylu. Generalnie nie
stwierdzam, zeby byly lepsze od moich.
Te germania w ogole gorsze (pewnie jak te maybachy beda), bo wystarczylo, ze
postawilem maly garnek na wieksza grzalke gazowa i problem: plastikowe
raczki sie roztopily i plastik pociekl w dol.

Zarowno w zepterze jak i w tych innych rozwalily sie uchwyty na przykrywkach
(te z termometrem).

Garnki stravily blask i duzo bardziej widoczne
zarysowania/zadrapania/przypalenie od spodu.

Kolezanka ma berghoffa i tez nic nadzwyczajnego. Poprostu GARNEK.
Nie znalazlem ani jednego argumentu DODATKOWEGO za tymi wlasnie garnkami. W
ogole stwierzdzilem, ze bede unikal wszelkiego rodzaju blyszczacych naczyn w
kuchni.

1. Data: 2005-01-25 23:57:30

Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w kazdym razie polecam unimil ;)

Myslisz, ze temu kolesiowi "ver de terre" cokolwiek pomoze?
No i ja tam wole durex :-)

Na wszelki wypadek wytlumacze co mialem na mysli, bo zaraz jeszcze ktos tak
malo inteli...., przeprawszam - raczej o malym poczuciu humoru, sie znajdzie
i zacznie pisac ze jestem garnkiem!
WIec chodzilo mi o to, ze Ewa (Medea) napisala, ze jej garnki nie pasuja do
szklanek w zmywarce. A ja sobie poprostu zrobilem z tego zart taki maly.

Espesjali for ver de terre (inni moga nie czytac) - chodzilo dokladnie o to,
ze ironizowalem *) na temat tego, iz tak naprawde wszystko jedno**) czy
szklanki pasuja do ganrkow - wszystko sie myje rowno!
*) ironizowac -znaczy nasmiewac sie, robic sobie zart z tego.
**) wsyztko jedno - oznacza "obojetnie". Albo oznacza, ze nie ma to
znaczenia.

Jezeli czegos jeszcze nie zrozumiales - poprost tate zeby napisal twoje
pytanie za ciebie - z checia odpowiem..................

On ci pozniej przeczyta...............

1. Data: 2005-01-26 12:46:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

plitkin wrote:

> Espesjali for ver de terre (inni moga nie czytac) - chodzilo dokladnie o
> to, ze ironizowalem *) na temat tego, iz tak naprawde wszystko jedno**)
> czy szklanki pasuja do ganrkow - wszystko sie myje rowno!

No i ja przeczytałam, mogłam?
Wcale że nie wszystko się myje równo, bo garnki są zwykle brudniejsze
niż szklanki i u nas się często tak zdarzało, że brud z garów
rozchlapywał się po szklankach i taki nalot na nich zostawał brudny,
albo i nawet resztki z garów, a same gary i tak nie były dobrze domyte.
Ja nawet talerze lekko opłukuję zanim je włożę do zmywarki, chociaż mój
mąż tego nie robi, a on głównie za zmywanie jest odpowiedzialny :-).
Poza tym, mamy zmywarkę 45, więc jak włożę do niej 2 garnki, to nie
będzie już miejsca na talerze - wolę w taki razie garnki umyć ręcznie,
bo tak się lepiej domyją. Dostatecznie wyjaśniłam, dlaczego nie uznaję
zmywarkowego mycia garów?

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-01-26 13:23:32

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostatecznie wyjaśniłam, dlaczego nie uznaję
> zmywarkowego mycia garów?

Oczywiscie!!! Bo ci szklanki do gankow nie pasuja :-)))

Swoja droga to o czym piszesz poprostu swiadczy o tym, ze masz slaba
zmywarke. Kolega tez ma z tym podobne problemy. Na szczescie przed zakupem
mialem okazje dowiedziec sie wiecej o zmywarkach, wydalem 3 kzl i sie ciesze
z wydatku, bo nie mysle nigdy co z czym mam wpkladac i jak to bedzie mylo. A
napewno nigdy nie przyszlo mi do glowy myc naczyn przed umyciem w zmywarce
:-)

1. Data: 2005-01-26 13:26:36

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Jan 2005 14:23:32 +0100, Waćpanna lub Waćpan *plitkin*, w
wiadomości news:<news:ct85ln$bl7$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> napewno nigdy nie przyszlo mi do glowy myc naczyn przed umyciem w zmywarce

Też udało nam się kupić dobrą zmywarkę, na niemieckich częściach, działa już
od kilku lat, duża, na 12 kompletów i też myje się w niej wszystko.
Spłukiwanie talerzy praktykujemy, bo potem nie chce nam się filtra czyścić,
no ale tu chodzi tylko o usunięcie większych resztek i np. fusów po kawie.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

Jak zrobić popcorn?
margeritta
thermomix
gołąbki z miesem mielonym i ryżem w kapuscie pekińskiej lub włoskiej?
Kapusta pekińska...