Jakie garnki??

1. Data: 2005-01-26 14:47:43

Temat: Re: garnek facet, kobieta szklaneczka, Re: Jakie garnki??
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

plitkin wrote:

> Swoja droga to o czym piszesz poprostu swiadczy o tym, ze masz slaba
> zmywarke. Kolega tez ma z tym podobne problemy. Na szczescie przed zakupem
> mialem okazje dowiedziec sie wiecej o zmywarkach, wydalem 3 kzl i sie ciesze
> z wydatku, bo nie mysle nigdy co z czym mam wpkladac i jak to bedzie mylo. A
> napewno nigdy nie przyszlo mi do glowy myc naczyn przed umyciem w zmywarce

Myć to może nie, ale troszkę im pomóc, a właściwie jej - zmywarce ;-). A
zmywarkę mam Whirlpoola, też nie za parę groszy, nie polecam i nigdy już
nic Whirlpoola nie kupię - ani kuchenki, ani lodówki, ani tym bardziej
zmywarki :-(. Tylko okap się jako tako sprawdza, bo mało używany, pewnie
dlatego.
Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-01-26 14:56:34

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Jan 2005 15:47:43 +0100, Waćpanna lub Waćpan *medea*, w
wiadomości news:<news:ct8ahn$iji$1@phone.provider.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> nic Whirlpoola nie kupię - ani kuchenki, ani lodówki, ani tym bardziej
> zmywarki :-(. Tylko okap się jako tako sprawdza, bo mało używany, pewnie

To jestem zdziwiona Mój whirlpool działa jak marzenie!
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-01-26 14:58:00

Od: "ver de terre" <v...@e...fra.om> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plitkin" <N...@i...pl> napisał w wiadomości >
> Espesjali for ver de terre (inni moga nie czytac) - chodzilo dokladnie o
to,
> ze ironizowalem *) na temat tego, iz tak naprawde wszystko jedno**) czy
> szklanki pasuja do ganrkow - wszystko sie myje rowno!
> *) ironizowac -znaczy nasmiewac sie, robic sobie zart z tego.
> **) wsyztko jedno - oznacza "obojetnie". Albo oznacza, ze nie ma to
> znaczenia.
>
> Jezeli czegos jeszcze nie zrozumiales - poprost tate zeby napisal twoje
> pytanie za ciebie - z checia odpowiem..................
płytkin, Tata przeczytał wszystko, co tu napisałeś i powiedział, aby Ci nie
zadawać żadnego pytania, bo Jemu szkoda czasu na czytanie wypowiedzi
analfabety językowego.
Tata nie śmie Ci nic radzić, bo jeszcze zrobisz sobie krzywdę z taką
znajomością języka polskiego.
Tata mówi, że w statystycznej grupie są wybitne jednostki, ale musi być też
odpad.
ver de terre

1. Data: 2005-01-26 15:43:57

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tata nie śmie Ci nic radzić, bo jeszcze zrobisz sobie krzywdę z taką
> znajomością języka polskiego.

Wiesz.... W tym wszystkim moze byc jedno "ale" - ja jestem cudzoziemcem i
mam niejako "prawo" wladac jezykiem nie tak idealnie jak obywatele Polski.
Ale zdecydowanie moja podstawowa wiedza wystarcza aby zrozumiec co to jest
"garnek" kierowane do mnie.

1. Data: 2005-01-26 18:09:57

Od: "ver de terre" <v...@e...fra.om> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plitkin" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ale zdecydowanie moja podstawowa wiedza wystarcza aby zrozumiec co to jest
Tata mówi, abym Ci zacytował Ciebie samego, abyś zrozumiał dobrze, co to
garnek (oczywiście według Ciebie):
"facet (Garnek) -
twardy i meski"
^^^^^^^^^^^^^^
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.kuchnia&aid=34510010
i EOT, bo Tata mówi, aby nie zakładać tu elementarza.
ver de terre

1. Data: 2005-01-26 21:47:16

Temat: Re: Jakie garnki??
Od: pover <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik plitkin napisał:

> [...]
> Te germania w ogole gorsze (pewnie jak te maybachy beda), bo
> wystarczylo, ze postawilem maly garnek na wieksza grzalke gazowa i
> problem: plastikowe raczki sie roztopily i plastik pociekl w dol.
>
> Zarowno w zepterze jak i w tych innych rozwalily sie uchwyty na
> przykrywkach (te z termometrem).
>
> Garnki stravily blask i duzo bardziej widoczne
> zarysowania/zadrapania/przypalenie od spodu.
>
> Kolezanka ma berghoffa i tez nic nadzwyczajnego. Poprostu GARNEK.
> Nie znalazlem ani jednego argumentu DODATKOWEGO za tymi wlasnie
> garnkami. W ogole stwierzdzilem, ze bede unikal wszelkiego rodzaju

ja uzywam AMC od 5 lat, i nic z tego co opisujesz mi sie nie
przydażyło,zaznaczam ze gotuje codziennie, gotowanie w nich jest
czynnością duzo spokojniejszą i mniej czasozerną, polecam

ps. uwaga - nie sprzedaje garnków amc :)
pover
"Symetria: estetyka idiotów." (Julian Tuwim)

1. Data: 2005-01-27 10:39:45

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czynnością duzo spokojniejszą i mniej czasozerną, polecam

Rozwin to, pls. Poprostu nie wiem jak inaczej moze gotowac garnek? Czym
konkretnie sa one lepze od emaliowanych?

1. Data: 2005-01-27 10:40:50

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i EOT

popieram.

1. Data: 2005-01-27 15:29:46

Od: pover <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik plitkin napisał:

> Rozwin to, pls. Poprostu nie wiem jak inaczej moze gotowac garnek? Czym
> konkretnie sa one lepze od emaliowanych?

gdybyś podotował w tych garach to byś zrozumiał w mig, ciepło lepiej sie
rozchodzi, przez to mozesz go dostarczać mniej ( mniejszy płomien) przez
to brak przypaleń, mniej mieszania, zagladania, więcej czasu na inne rzeczy

pover
"Symetria: estetyka idiotów." (Julian Tuwim)

Jak zrobić popcorn?
margeritta
thermomix
gołąbki z miesem mielonym i ryżem w kapuscie pekińskiej lub włoskiej?
Kapusta pekińska...