Jakie jest zużycie fugi?

1. Data: 2003-05-20 11:52:59

Temat: Jakie jest zużycie fugi?
Od: "eRBe" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o taką typową sytuację - płytki na ścianie, płytki na podłodze.

Roebrt

1. Data: 2003-05-20 22:34:30

Temat: Re: Jakie jest zużycie fugi?
Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eRBe" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chodzi mi o taką typową sytuację - płytki na ścianie, płytki na podłodze.

1)
do standardowej fugi czyli waskiej (0-5mm)
zuzycie oscyluje ok. 0,35 kg/m2 przy płytkach 20x25 cm
i szerokości spoiny
3 mm

2)
jesli stosujesz srednia (3-12mm) fuge dla spoin 6mm: ok. 0,6 kg/m2 przy
płytkach 30x30 cm

3)
dla fugi szerokiej (5-20mm) - ok. 0,95 kg/m2 przy płytkach 33x33 cm
i szerokości spoiny
10 mm

Spokojnie zastosuj pierwszy przelicznik :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2003-05-20 22:40:54

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> napisał w wiadomości

a tutaj jest wygodna tabela do przeliczania zuzycia :-)
http://www.sopro.pl/zuzycie2.html
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2003-05-21 17:17:52

Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi o taką typową sytuację - płytki na ścianie, płytki na podłodze.

Fuga to taniocha, nie przejmuj sie, czy wyjdzie paczka
wiecej, czy paczka mniej.
Zadbaj, zeby fuga byla jak najwezsza - 1,5.
Grubsze sa chetniej robione przez wykonawcow, bo im latwiej,
ale to paskudnie wyglada.

pluton

meble kuchenne
Oczko wodne
Zielone kafelki - jaka fuga?!
drzwi antywlamaniowe - Juwent, Donimet - znacie?
Rolety albo inne pomysly