Lozko - inaczej czyli jak wykorzystac 36m

1. Data: 2003-05-20 11:53:37

Temat: Lozko - inaczej czyli jak wykorzystac 36m
Od: "paulol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Niedlugo (a moze troche dluzej...zalezy od spoldzielni) bede meblowal wlasne
36 m2 i wymyslilismy z zona taki pomysl na spanie:
Chcemy zrobic niskie proste lozko ktore schowane byloby pod takim niby
"blatem" a raczej podestem, na ktorym staloby cos jeszcze z mebli
szafka, biurko jeszcze nie wiem, ale musi wytrzymac obciazenie zyby mozna
normalnie na tym cos postawic (np. TV) i chodzic po tym spokojnie.
Czy ktos ma doswiadczenie z takim lub podobnym rozwiazaniem ???
Wszelkie sugestie dot. wygodnego lozka zabierajacego malo miejsca mile
widziane....
Myslelismy o takim podwieszonym ...ale mieszkanie jest chyba za niskie 2,7
m.
Widzialem tego typu rozwiazania tylko na zdjeciach z czasopism ( takie
wyciagane z pod podestu i takie podwieszane),
ale nie wiem jak to zrobic ???

pozdrawiam i prosze o porady
Pawel

1. Data: 2003-05-20 15:02:24

Temat: Re: Lozko - inaczej czyli jak wykorzystac 36m
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"paulol" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]
> Chcemy zrobic niskie proste lozko ktore schowane byloby pod takim niby
> "blatem" a raczej podestem, na ktorym staloby cos jeszcze z mebli

Świetny pomysł, zwłaszcza przy tej wysokości mieszkania. Jak przez mgłę
pamiętam, że widziałam coś podobnego wśród mebli Vox dla dzieci. Też chyba
biurko stało "na łóżku".
Anka

1. Data: 2003-05-21 10:08:23

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-05-20 13:53, Użytkownik paulol napisał:
> [...]
> Widzialem tego typu rozwiazania tylko na zdjeciach z czasopism ( takie
> wyciagane z pod podestu i takie podwieszane),

Z wysuwanym nie ma problemu, mozesz zamowic u stolarza calosc. Najlepiej
zrobiona z litego drewna, przynajmniej konstrukcja, do tego wysuwana
skrzynie w ktorej najzwyczajniej na swiecie bedzie lezal materac.
Bardzo dobry pomysl.

Jakie jest zużycie fugi?
meble kuchenne
Oczko wodne
Zielone kafelki - jaka fuga?!
drzwi antywlamaniowe - Juwent, Donimet - znacie?