meble kuchenne

1. Data: 2003-05-20 11:04:17

Temat: meble kuchenne
Od: "news" <B...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

a jeśli wybierac pomiędzy BRW a FORTE co byście radzili

1. Data: 2003-05-20 11:46:39

Temat: Re: meble kuchenne
Od: "eRBe" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cenowo to BRW, a jakościowo to nie wiem. Te nowe mebelki BRW wyglądają
naprawdę cacy...

Robert

1. Data: 2003-05-30 10:33:51

Od: "-=Grass=-" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news" <B...@W...PL> napisał w wiadomości
> a jeśli wybierac pomiędzy BRW a FORTE co byście radzili

Forte są meblami wyższej jakości ale co za tym idzie z reguły są droższe
od BRW.
Jeśli chodzi o meble BRW szczególnie odradzam te do samodzielnego montażu
dostarczane w paczkach, istniej też druga grupa mebli tej firmy która jest
wykonywana na zamówienie ale wydaje mi się że w porównaniu jakościowym
wypada gorzej od Forte. Jeśli mogę cos doradzić przy zakupie mebli
kuchennych to proponuję wrzucić uwagę na to jakim obrzeżem są wykańczane
wąskie powierzchnie korpusów szafek z tego co pamiętam BRW chyba jeszcze nie
stosuje u siebie obrzeża PCV, a jest ono wiele bardziej odporne na wilgoć i
uszkodzenia mechaniczne od zwykłego melaminowego. Co wydatnie wpływa na
trwałość mebli kuchennych i w zasadzie staje się standardem w meblach ze
średniej półki cenowej.

Pozdrawiam

Jacek Sobiś
Pracownia meblowa Atrakt
www.sobmeble.fr.pl

Oczko wodne
Zielone kafelki - jaka fuga?!
drzwi antywlamaniowe - Juwent, Donimet - znacie?
Rolety albo inne pomysly
Czy pralki firmy BOSH i SIEMENS sie czyms roznia?