Re: meble kuchenne

From: "-=Grass=-" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: meble kuchenne
Date: Fri, 30 May 2003 12:33:51 +0200

Użytkownik "news" <B...@W...PL> napisał w wiadomości
news:bad2co$1pe$1@atlantis.news.tpi.pl...
> a jeśli wybierac pomiędzy BRW a FORTE co byście radzili

Forte są meblami wyższej jakości ale co za tym idzie z reguły są droższe
od BRW.
Jeśli chodzi o meble BRW szczególnie odradzam te do samodzielnego montażu
dostarczane w paczkach, istniej też druga grupa mebli tej firmy która jest
wykonywana na zamówienie ale wydaje mi się że w porównaniu jakościowym
wypada gorzej od Forte. Jeśli mogę cos doradzić przy zakupie mebli
kuchennych to proponuję wrzucić uwagę na to jakim obrzeżem są wykańczane
wąskie powierzchnie korpusów szafek z tego co pamiętam BRW chyba jeszcze nie
stosuje u siebie obrzeża PCV, a jest ono wiele bardziej odporne na wilgoć i
uszkodzenia mechaniczne od zwykłego melaminowego. Co wydatnie wpływa na
trwałość mebli kuchennych i w zasadzie staje się standardem w meblach ze
średniej półki cenowej.

Pozdrawiam

Jacek Sobiś
Pracownia meblowa Atrakt