Jakie kosmetyki warto przywiezc z USA?

1. Data: 2003-09-12 11:00:54

Temat: Jakie kosmetyki warto przywiezc z USA?
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Moja siostra przyjezdza w pazdzierniku do Polski i stwierdzilam, ze warto ja
wykorzystac. Jakie kosmetyki warto przywiec z USA? Pewnie odpowiecie ze
wszystkie ale co takiego co warto miec? O odzywkach Sally Hansen juz jej
powiedzialam, tam kosztuja ok 3 $ wiec sie oplaca. A moze jakies balsamy do
ciala, tusze do rzes, cienie?
Prosze, doradzcie.
--
***Gosia_KIKI***

1. Data: 2003-09-12 11:08:22

Temat: Re: Jakie kosmetyki warto przywiezc z USA?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wszystkie ale co takiego co warto miec? O odzywkach Sally Hansen juz jej
> powiedzialam, tam kosztuja ok 3 $ wiec sie oplaca. A moze jakies balsamy

po pierwsz balsam do ust Carmex kosztuje bardzo mało ok.3 dol.,
po drugie kosmetyki firmy Mac słynna ze swietnych cieni ale ja uwielbiam ich
wszystkie kosmetyki :),
pozdr.
p.

1. Data: 2003-09-12 13:25:51

Od: "Karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po pierwsz balsam do ust Carmex kosztuje bardzo mało ok.3 dol.,
> po drugie kosmetyki firmy Mac słynna ze swietnych cieni ale ja uwielbiam
> [...]

CARMEX genialny, zgadzam się! kosztuje natomiast około 1,5$
poza tym, jeśli juz mowa o balsamach to wszystko firmy SB (Simply Basic),
absolutnie cudownie pachnace i nawilżające balsamy i body spray'e w tych
samych co balsamy zapachach. do kupienia tylko w sieci sklepów Walmart,
niedrogie a genialne ;))
Sally Hansen bardzo tania, podobnie z Max Factorem-też wychodzi dużo taniej.
A no i jak naprawdę chcesz siostrę naciągać, to niech przywozi wszystko z
"Bath&Body works"..(balsamy,body spraye, spraye do rąk, szampony...ehhh ;))
jeśli tam mieszka, to już będzie wiedziała o co chodzi ;)) tam niestety juz
ciut drożej

pozdrawiam
Karola

1. Data: 2003-09-13 13:07:18

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia_KIKI wrote:

> [...]
> powiedzialam, tam kosztuja ok 3 $ wiec sie oplaca. A moze
> jakies balsamy do ciala, tusze do rzes, cienie?

jesli chodzi o cene to nic sie za bardzo nie "oplaca".
koniecznie sie zaopatrz w zapas pomadek nawilzajacych (czy
tam ochronnych) LIP SMACKERS firmy Bonne Bell. maja pomadki,
blyszczyki w kulce, blyszczyki na gabke, do wyboru, do koloru
- co kto lubi. poza tym polecam kolorowke neutrogeny i almay.
almay ma podobno tez niczego sobie kremy.
pozdrawiam
vs

--
"I chose not to choose life:
I chose something else."

1. Data: 2003-09-14 13:37:39

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
> powiedzialam, tam kosztuja ok 3 $ wiec sie oplaca. A moze jakies balsamy do

z balsamow do ciala polecam produkty firmy Jergensa

http://www.jergens.com/product_info.html

iwon(k)a

1. Data: 2003-09-16 20:37:38

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo dobrze wspominam serum z antyutleniaczami (super antioxidant
concentrate)- zawiera bodajże11 przeciutleniaczy, substancję łagodzącą,
nieperfumowane, bez barwników, bardzo wydajne, nietłuste, do nakładania np.
pod krem na dzień lub zamiast i 2% beta hydroxy acid lotion od Paula's
Choice. (www.paulaschoice.com)

szampon przeciwłupieżowy Healing Katzy
Bielenda ponownie...
Szkoly wizazu - adresy.