Jakie krzesło do kompa?

następny post »
From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Jakie krzesło do kompa?
Date: Wed, 15 Nov 2006 07:25:12 +0000 (UTC)

Na razie wysiaduję te swoje 10h (pracuję w domu przed kompem) na
kompletnie tragicznym szajsie NowegoStylu, takim biurowym za <200 zł.
Niewygodne to, skrzypi, trzeszczy, rozwala się, oparcie odchyla się
tak, że mając głowę prosto, patrzę w zręb ściany i sufitu i nie ma na
to blokady. Porażka totalna, nie kupiłbym tego nawet wrogowi. Tragedia.
Miałem wcześniejszą wersję tego krzesła, była znośna, tyle że popękało
żeliwne mocowanie oparcia (a słoniem nie jestem ;-)

Postanowiłem toto wypi*lić na śmietnik (przeszła mi przez głowę myśl,
żeby podarować do jakiegoś domu dziecka, ale potem się zreflektowałem,
że przecież te dzieci nic złego nie zrobiły, żeby je na to skazywać...).

Potrzebuję zatem krzesło-fotel. Ma być wygodne, trwałe, w cenie do 500
zł. Jakieś typy? Warunki fizyczne przeciętne - 180cm wzrostu w
kapeluszu, na krawędzi nadwagi. ;-)
--
Samotnik