Jakie mundurki wybrać?

1. Data: 2007-05-08 11:26:05

Temat: Jakie mundurki wybrać?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżcie drodzy grupowicze. Jutro zebranie w sprawie wyboru mundurków,
wzorów jest do wyboru kilkanaście ale wszystkie na jedno kopyto (głównie
kamizelki i blezerki).
Może macie jakieś strony z obrazkami, czy coś w tym stylu.
Jacek

2. Data: 2007-05-08 14:56:51

Temat: Re: Jakie mundurki wybrać?
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
> kamizelki i blezerki).
> Może macie jakieś strony z obrazkami, czy coś w tym stylu.

A czy szkoła dostała z Ministerstwa rozkaz na piśmie, żeby te mundurki
wprowadzić, czy tylko mediów tak się słucha i chce przed orkiestrę
wyskakiwać?
A.
PS. Dzieci spytajcie. To one będą (albo nie) w nich chodziły.

3. Data: 2007-05-09 18:16:45

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):

> PS. Dzieci spytajcie. To one będą (albo nie) w nich chodziły.

He he he... moje młodsze juz zapowiedziało, że żadnego mundurka nosi nie
będzie ;)
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

4. Data: 2007-05-09 18:23:39

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"@nn" <a...@g...pl> wrote in message

> He he he... moje młodsze juz zapowiedziało, że żadnego mundurka nosi nie
> będzie ;)

Moje też tak mówi, ale w jego szkole raczej te "mundurki" będą symboliczne,
o ile w ogóle będą:)
Anka

5. Data: 2007-05-09 19:26:02

Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 May 2007 20:16:45 +0200, @nn w wiadomości
<news:f1t31p$69h$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> He he he... moje młodsze juz zapowiedziało, że żadnego mundurka nosi nie
> będzie ;)

A co tu dziecko ma do gadania?

--
Sz.

6. Data: 2007-05-09 20:06:01

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, miranka <a...@m...pl>!

> Moje też tak mówi, ale w jego szkole raczej te "mundurki" będą symboliczne,
> o ile w ogóle będą:)

Oj, bo przyjdzie Giertych i pokaże drogę ewolucji od bezmundurkowca... :)

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście

7. Data: 2007-05-09 20:06:40

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, @nn <a...@g...pl>!

> He he he... moje młodsze juz zapowiedziało, że żadnego mundurka nosi nie
> będzie ;)

Prawidłowo. I co mu kto zrobi?

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście
Sprzedam głowę. Trochę pusta, ale mało używana (C) g0phiczq wódczany
-> Zostało zaledwie 1323 dni do końca kadencji Lecha Kaczyńskiego <-

8. Data: 2007-05-09 20:08:34

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, Szerr <s...@g...peel>!

> A co tu dziecko ma do gadania?

Zmusisz? To zdejmie po wyjściu z domu. Prawidłowa metoda wychowawcza,
zamordyzm. Będziesz zmuszał dziecko do wykonywania idiotycznej czynności
bo jesteś większy, a jak odmówi to dasz w mordę, tak?

Jesteś nauczycielem?

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście
gophi jesteś nienetetyczny (C) TheDude o moim podejściu do netykiety
-> Zostało zaledwie 1323 dni do końca kadencji Lecha Kaczyńskiego <-

9. Data: 2007-05-09 21:34:17

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Wysocki" <g...@n...invalid> wrote in message
> Spinacz biurowy, miranka <a...@m...pl>!

> Oj, bo przyjdzie Giertych i pokaże drogę ewolucji od bezmundurkowca... :)

Nie zdąży. Moje za rok kończy gimnazjum:))))
Anka

10. Data: 2007-05-09 22:14:05

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w

Prawidłowa metoda wychowawcza,
> zamordyzm. Będziesz zmuszał dziecko do wykonywania idiotycznej czynności
> bo jesteś większy, a jak odmówi to dasz w mordę, tak?
>
> Jesteś nauczycielem?

A jak pominiesz te nieszczęsne mundurki (swoją drogą - dla jednych
idiotyczne, dla innych - wprost przeciwnie) - to dla wielu uczniów samo
chodzenie do szkoły jest czynnością idotyczną. Jak również słuchanie
rodziców, stosowanie się do ogólnie przyjętych w społeczeństwie norm
zachowań i tym podobnych rzeczy.
No wybacz - ale dopóki dziecko jest pod opieką rodziców, to ma obowiązek
stosować się do ich zaleceń - nie sądzę, by pajdokracja była najlepszym z
rozwiązań. I nie dramatyzuj: "zamordyzm", "dasz w mordę" - nie za ciężkie
działa wytaczasz?

Pozdr. Ewa

Nawrot rotawirusa w ciagu 2 tygodni
gdzie jakis dobry serwis www o ADHD i Alergii ?
Problemy przed Komunią
Ciekawe zajęcia dla 4-latki,Warszawa
Wrażenia po Komunii?