zakonczenie roku-prezent-kwota-itd:-)

1. Data: 2007-05-09 07:00:18

Temat: zakonczenie roku-prezent-kwota-itd:-)
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konkretnie chodzi o zakonczenie roku w grupie "0" ,czy organizujacie cos
dla Pan ?,dzieci?
w jakiej kwocie?
czy prezenty sa nie na miejscu?

p.

2. Data: 2007-05-09 13:59:38

Temat: Re: zakonczenie roku-prezent-kwota-itd:-)
Od: ptysiek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):
> Konkretnie chodzi o zakonczenie roku w grupie "0" ,czy organizujacie cos
> dla Pan ?,dzieci?
> w jakiej kwocie?
> czy prezenty sa nie na miejscu?
>
> p.
u nas tak: każde z dzieci po pięknej długiej róży - dzięki temu stworzy
się piekna wiązanka + prawdopodobnie cos z biżuterii regionalnej (morze
wiec bursztyn) bo Pani jest młoda, napływowa i lubi takie gadżety:) - do
ok. 200zł... do tego chyba zorganizujemy jakąś posiadówę, ale to jeszcze
w planach...
Gosia

3. Data: 2007-05-13 07:44:23

Temat: Re: [OT prywata] zakonczenie roku-prezent-kwota-itd:-)
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał

Sorry za prywatę.

Pamano odezwij się do mnie prywatnie (opcja 'odpowiedz nadawcy') lub podaj
swojego maila.
Chcę zapytać o Vanish ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

Jakie mundurki wybrać?
Nawrot rotawirusa w ciagu 2 tygodni
gdzie jakis dobry serwis www o ADHD i Alergii ?
Problemy przed Komunią
Ciekawe zajęcia dla 4-latki,Warszawa