Jakie "oczko" halogenowe do łazienki?

1. Data: 2007-10-11 21:34:14

Temat: Jakie "oczko" halogenowe do łazienki?
Od: "Maciej" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałbym w półkę łazienkową wmontować halogen. Jaki typ i jakiej firmy
najlepiej zastosować tak, by był odporny na wilgoć i inne łazienkowe
paskudztwa :) ?

Pozdrawiam, Maciej

2. Data: 2007-10-12 04:42:04

Temat: Re: Jakie "oczko" halogenowe do łazienki?
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej pisze:
> [...]
>
> Chciałbym w półkę łazienkową wmontować halogen. Jaki typ i jakiej firmy
> najlepiej zastosować tak, by był odporny na wilgoć i inne łazienkowe

Paskudztwa?
Mam 3 x 230V w zwykłej oprawie bez szybek.
Wychodze z założenia zę trafo może powodować problemy - nawet toroid jak
by zaczął buczeć, a temperatura żarówki uwędzi wszystko co żyje.

3. Data: 2007-10-12 10:13:55

Od: jack <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Oct 2007 06:42:04 +0200, Osadnik napisał(a):

> Paskudztwa?
> Mam 3 x 230V w zwykłej oprawie bez szybek.
> Wychodze z założenia zę trafo może powodować problemy - nawet toroid jak
> by zaczął buczeć, a temperatura żarówki uwędzi wszystko co żyje.

Mam toroid juz 8 lat i 5x35W - sprawdza sie doskonale nic nie buczy i nie
pali. Nie mam okna w łazience wiec światło zawsze uzywane nawet w srodku
dnia - przez ten czas 8 lat wymieniłem 6 -(słownie sześć) "zarówek" czy jak
to tam nazwać - i zawsze jakieś tanie bezmarkowce za 3 zł. Z kolei wiem z
doświadczenia ze 230V bardzo się palą i nie wiem dlaczego. Instalacja
wykonana poprawnie u rodziców i oczka idą jak woda - co 2-3 miesiące jedno
pada a jest to tylko korytarz i tylko wieczorem uzywane. Moze kiepskie
zarówki - nie wiem ale ja nie narzekam.

4. Data: 2007-10-12 10:15:44

Od: jack <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Oct 2007 23:34:14 +0200, Maciej napisał(a):

> [...]
>
> Chciałbym w półkę łazienkową wmontować halogen. Jaki typ i jakiej firmy
> najlepiej zastosować tak, by był odporny na wilgoć i inne łazienkowe

się rozgadałem nie na temat - mam oczka zwykłe - zarówka wchodzi do oprawki
i zamyka się to spinką - bez dodatkowej szybki - oczka regulowane na boki -
o kącie swiecenia 60 stopni moc 35W

5. Data: 2007-10-14 06:36:16

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej" <m...@g...pl> wrote in news:fem4t3$3hq$1@inews.gazeta.pl:

U nas zastosowalismy rozwiazania http://www.spotline.pl .
W lazience mamy 12 halogenkow, w tym jeden bezposrednio nad kabina
prysznicowa. Nie pamietam dokladnie nazwy, ale sa to okragle szybki
rozpraszajace wbudowane w metalowy kwadrat. Na razie po roku eksploatacji
nie wystapily zadne problemy. Znalezlismy ich z polecenia, i to
"polecenie" bylo zadowolone. Mamy tez inne ich rozwiazania i tez jestesmy
zadowoleni.

Trafo pewne i buczy, ale w skrzynce bezpiecznikowej moze sobie halasowac
;-)

Minus pewien to cena, halogenki /te nasze/ byly w okolicach 85PLN/szt.

e-Shrek

6. Data: 2007-10-15 19:14:26

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jack" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
> wykonana poprawnie u rodziców i oczka idą jak woda - co 2-3 miesiące jedno
> pada a jest to tylko korytarz i tylko wieczorem uzywane. Moze kiepskie

U nas w łazience bez okna jest 6 oczek halogenowych na 230V. Juz 2,5 roku
swieca bez problemu.

Qwinto

7. Data: 2007-12-07 01:21:34

Od: "MariuszN" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje zajrzec na www.obuwie-damskie.pl

8. Data: 2007-12-07 08:17:31

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MariuszN" <m...@a...pl> wrote in news:fja77a$ltp$1@news.onet.pl:

> www.obuwie-damskie.pl

?

e-Shrek

9. Data: 2007-12-10 13:11:44

Temat: Re: Jakie
Od: "Boban" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej <m...@g...pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Chciałbym w półkę łazienkową wmontować halogen. Jaki typ i jakiej firmy
> najlepiej zastosować tak, by był odporny na wilgoć i inne łazienkowe
> paskudztwa :) ?

Ja do łazienki kupiłem na www.halogen.pl coś takiego: 1. Oprawa wodoszczelna
LIBRO CTS-100, CTS-100-C, kolor: Chrom,

robienie wycięć w glazurze, glazura, cięcie, płytki ceramiczne
Poziomowanie podłogi
szaf szafy szafa - zabudowa u kogo?
Ślady po długopisie na ścianie
kominek