Proszki...

1. Data: 2007-10-12 08:04:51

Temat: Proszki...
Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie porównanie:

Persil GOLD z biedronki 4.4kg za 24zł, objaw:
proszek słabo pierze, pieni się jak mydło ze az pralka się wyłącza, zapach
prania: do przyjęcia

Persil przywieziony z niemiec, 50 prań, cena 50zł objaw:
pranie czyste, nic się nie pieni, zapach prania piekny / przyjemny

Jak długo producenci PL będą robić nas w balona ?

Czy to mozliwe ze w sklepach są idealne podróbki ? (tureckie)

pzdr
Player

2. Data: 2007-10-12 12:10:26

Temat: Re: Proszki...
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:fen9rp$9l1$1@inews.gazeta.pl
użytkownik *Player* napisał(a):

> [...]
>

> Persil przywieziony z niemiec, 50 prań, cena 50zł objaw:
> pranie czyste, nic się nie pieni, zapach prania piekny / przyjemny

Dlatego ja używam np. takich proszków
http://www.allegro.pl/item251466270_niemiecki_prosze
k_ariel_kolor_11_5_kg_super_oferta.html i
nie jest to moja aukcji, a pierwsza z brzegu gdyby ktoś chciał zarzucić mi
reklamę/spam

--
Big Jack
//////

3. Data: 2007-10-12 12:24:26

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.10.2007, o godzinie 10.04.51, na pl.rec.dom, Player napisał(a):

> Takie porównanie:
>
> Persil GOLD z biedronki 4.4kg za 24zł, objaw:
> proszek słabo pierze, pieni się jak mydło ze az pralka się wyłącza, zapach
> prania: do przyjęcia

Nie zauważyłem.

> Persil przywieziony z niemiec, 50 prań, cena 50zł objaw:
> pranie czyste, nic się nie pieni, zapach prania piekny / przyjemny

Ostatnio właśnie przerzuciłem się z takiego na polski.

> Jak długo producenci PL będą robić nas w balona ?

Jak długo się damy.

> Czy to mozliwe ze w sklepach są idealne podróbki ? (tureckie)

Nie wiem, może. Kupuję w Tesco i jest okej.

*Habeck*
- Schutzbach

4. Data: 2007-10-12 13:57:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Player pisze:

> Persil przywieziony z niemiec, 50 prań, cena 50zł objaw:
> pranie czyste, nic się nie pieni, zapach prania piekny / przyjemny

Ponieważ wiele się nasłuchałam na ten temat, że proszki produkowane w
Niemczech są dużo lepsze, to przy okazji wizyty męża tamże złożyłam
zamówienie na niemiecki persil w tabletach. I totalna porażka. Proszek
regularnie nie wypłukiwał się z ubrań bez względu na to, jak go do
pralki wkładałam. Normalnie takie tablety daje się bezpośrednio do
bębna, a te cholery nawet jak do podajnika były włożone, to zostawiały
na ubraniach białe placki :-(. Nigdy więcej. Pachniały ładnie, ale tak
samo jak polski persil albo przynajmniej porównywalnie, bo już nie
pamiętam, czy to była ta sama nuta zapachowa.

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2007-10-12 14:07:51

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak tak... Co zachodnie, to zachodnie. W końcu wszystko co za marki kupione
musi być lepsze niż to co za zlote, ja?
I pachnie lepiej... Niemiecka świeżość uber alles!

6. Data: 2007-10-12 15:00:08

Od: Robert Steward <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim napisał(a):
> Tak tak... Co zachodnie, to zachodnie. W końcu wszystko co za marki kupione
> musi być lepsze niż to co za zlote, ja?

o markach już wszystcy zapomnieli :D

> I pachnie lepiej... Niemiecka świeżość uber alles!

z pewnościa lepsza niz krajowa dosia tudzież rex

--
"Mam Daewoo Tico w kolorze twoich oczu, zainteresowana?"

7. Data: 2007-10-12 15:41:53

Od: Poldekk <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Player wrote:

> [...]
>
> Jak długo producenci PL będą robić nas w balona ?
>
> Czy to mozliwe ze w sklepach są idealne podróbki ? (tureckie)

Dlatego używam proszu "Domos" z Rossmana. Kosztuje taniej niż Persil, a
efekty lepsze.
(Koniec kryptoreklamy.)

8. Data: 2007-10-12 17:46:06

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do pewnego czasu używałem proszków jak wszyscy, i Persila i Ariela,
tudzież Vizira. Potem przerzuciłem się na te same w wydaniu niemieckim,
rezultat: tak samo wyprane ale o wiele ładniej pachnące niż te w wydaniu
krajowym. Natomiast wydawało mi się drogo i bez sensu, wiec na próbę
zacząłem jechać na lidlowskich W5, Lel'ach i Persum'ach, Atom'ach z Plusa.
Różnicy nie widzę a i tak na finisz idzie płyn do płukania z Bidrony, taki
niby Lenor i kolorem i butelką nawet podobny. Wszystko ładnie się pierze i
jest wypłukane jak trzeba.
Zapach też jest ;)

P.

9. Data: 2007-10-12 21:05:28

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek pisze:
> [...]
> tudzież Vizira. Potem przerzuciłem się na te same w wydaniu niemieckim,
> rezultat: tak samo wyprane ale o wiele ładniej pachnące niż te w wydaniu

Vizir wręcz cuchnie niemożliwie i w dodatku uczula - u mnie całą rodzine.

> Natomiast wydawało mi się drogo i bez sensu, wiec na próbę
> zacząłem jechać na lidlowskich W5

Ten mam i używam. Nie śmierdzi, nie uczula, zapach przyjemny, choć
nikły, ale to wg mnie lepiej.

> Lel'ach

Kupiłam też - testuję.

> i Persum'ach, Atom'ach z Plusa.
> Różnicy nie widzę a i tak na finisz idzie płyn do płukania z Bidrony, taki
> niby Lenor i kolorem i butelką nawet podobny.

Otóż.

> Wszystko ładnie się pierze i
> jest wypłukane jak trzeba.

Tak właśnie.

> Zapach też jest ;)

Ewentualnie lepsze są perfumy (jak dla mnie, baby), więc mi w ogóle na
zapachach "proszkowych" nie zależy.
Marzę nawet o proszku/płynie do płukania prawie bezzapachowym. Są takie?
:-)

--
XL wiosenna

10. Data: 2007-10-12 21:27:27

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram - od jakiegoś czasu używam lidlowskiego LEL-a + płyn do
płukania i jest ok. Nie mam wysokich wymagań - wystarczy, że ciuchy są
po prostu czyste :)

g.

Jakie "oczko" halogenowe do łazienki?
robienie wycięć w glazurze, glazura, cięcie, płytki ceramiczne
Poziomowanie podłogi
szaf szafy szafa - zabudowa u kogo?
Ślady po długopisie na ścianie