Jakie warzywa warto uprawiać w przydomowym ogródku.

61. Data: 2007-02-24 08:55:22

Temat: Re: Jakie warzywa warto uprawiać w przydomowym ogródku.
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1172274233.205945.35950@v33g2000cwv.googlegroup
s.com
zgraja1 <z...@w...pl> napisał(a):
> [Basia pyta;]

> odpowiedź;
> 64 cm, a właściwie coś około, bo liczone w calach, to najbardziej
> typowy rozmiar narzędzi rolniczych. np; [około] 128 cm to standartowy
> rozmiar kół mniejszych ciągników. gdyby trzeba było coś zrobić
> większym sprzętem, albo znajomy miałby jakiś mechaniczny plewnik, -
> to ten rozmiar będzie pasować. a, w końcu, lepiej przystosować się do
> większości, niż wymyślać swoje normy.

Hejka. Dawniej typowym roztawem kół ciągnika było 125 cm. Obecnie używa
się coraz cięższych ciągników (większej mocy), które mają szersze opony to i
rozstaw ich kół musi być większy. :-)
Szerokość międzyrzędzi Szerokość Rozstaw kół
(ziemniaki) opon ciągnika
62,5 cm 8-9 cali 125 cm
67,5 cm 9-10 cali 135 cm
75,0 cm 12-14 cali 150 cm
90,0 cm 18-20 cali 180 cm
Pozdrawiam mechanizacyjnie Ja...cki

62. Data: 2007-02-26 07:36:35

Od: michalina <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):

> Hejka. A jakie macie doświadczenia z odmianami "Invicta" i "Hinnonmaki
> Rot"?
> Pozdrawiam odpornie Ja...cki

Posiadam Hinnomaki Rot w wersji szczepionej. Od dwóch lat owocuje.
Na razie bez kłopotów. Nic z nim, poza zbieraniem owoców nie robię.
Pozdrawiam michalina

63. Data: 2007-02-26 17:46:53

Od: "Nie Zmieszany" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@n...pl> napisał(a):

> W wiadomości news:er7k6s$f22$2@inews.gazeta.pl Barbara Miącz

> Hejka. Wyczuwam ironię. :-)

> Skoncentrowałem się na czym innym, niestety. ;-)
> Pozdrawiam gapiowsko Ja...cki

Fakt. Aronia wydaje grona.

test
Rozmaryn - odszczepki