14 dni/dwa tygodnie

1. Data: 2007-02-13 18:34:09

Temat: 14 dni/dwa tygodnie
Od: "Tadeusz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie masz innej wersji,to nie siej zamętu.

2. Data: 2007-02-13 18:47:16

Temat: Re: 14 dni/dwa tygodnie
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqt0kc$jn9$1@nemesis.news.tpi.pl Tadeusz
<k...@w...pl> napisał(a):

> Jeśli nie masz innej wersji,to nie siej zamętu.

Hejka. http://www.pzd.pl/strona.php?34
Pozdrawiam źródłowo Ja...cki

3. Data: 2007-02-13 18:59:02

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:eqt0kc$jn9$1@nemesis.news.tpi.pl Tadeusz

> Hejka. http://www.pzd.pl/strona.php?34
> Pozdrawiam źródłowo Ja...cki

cyt:
Hejka. Może byś się wreszcie zaczął fatygować i wklejać najistotniejsze
fragmenty z podawanej strony? Już dawno odechciało mi się tracić czas na
przeszukiwanie podanych przez Ciebie linków. :-(

--
pozdr. Jerzy

4. Data: 2007-02-13 19:08:40

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> fragmenty z podawanej strony? Już dawno odechciało mi się tracić czas na
> przeszukiwanie podanych przez Ciebie linków. :-(

dwa tygodnie to standard definiowany przez kodeks postepowania
administracyjnego.

moon

5. Data: 2007-02-13 19:21:23

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon napisał(a):

> [...]
> wiadomości news:eqt1ie$8mm$2@atlantis.news.tpi.pl...
>
> dwa tygodnie to standard definiowany przez kodeks postepowania

KPA
Rozdział 10 Terminy
Art. 57.

§ 1. Jeżeli początkiem terminu określonego w dniach jest pewne
zdarzenie, przy obliczaniu tego terminu nie uwzględnia się dnia, w
którym zdarzenie nastąpiło. Upływ ostatniego z wyznaczonej liczby dni
uważa się za koniec terminu.

§ 2. Terminy określone w tygodniach kończą się z upływem tego dnia w
ostatnim tygodniu, który nazwą odpowiada początkowemu dniowi terminu.

§ 3. Terminy określone w miesiącach kończą się z upływem tego dnia w
ostatnim miesiącu, który odpowiada początkowemu dniowi terminu, a gdyby
takiego dnia w ostatnim miesiącu nie było - w ostatnim dniu tego miesiąca.

§ 4. Jeżeli koniec terminu przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, za
ostatni dzień terminu uważa się najbliższy następny dzień powszedni.

§ 5. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem nadano
pismo w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego albo złożono w
polskim urzędzie konsularnym. Termin uważa się za zachowany również w
przypadku, gdy przed jego upływem żołnierz lub członek załogi statku
morskiego złożył je w dowództwie jednostki wojskowej lub kapitanowi
statku, a także gdy osoba pozbawiona wolności złożyła pismo w
administracji zakładu karnego.

--
pozdr. Jerzy

6. Data: 2007-02-13 19:37:33

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqt1ie$8mm$2@atlantis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
<0...@m...pl> napisał(a):

> [...]
> najistotniejsze fragmenty z podawanej strony? Już dawno odechciało
> mi się tracić czas na przeszukiwanie podanych przez Ciebie linków.

Hejka. Widzę, że zaczynam robić za klasyka skoro mnie cytujesz. Dziwię
się, że po otwarciu postu masz jakieś wątpliwości.
Pozdrawiam oczywiście Ja...cki

7. Data: 2007-02-13 19:45:54

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> [...]
>
> Hejka. Widzę, że zaczynam robić za klasyka skoro mnie cytujesz. Dziwię
> się, że po otwarciu postu masz jakieś wątpliwości.

A pokaż paluszkiem odpowiedź:
Prawnik odpowiada
Strona główna >> Prawo w PZD >> Prawnik odpowiada

* porady dotyczące członkostwa
* porady dotyczące organów w POD
* porady dotyczące użytkowania

<< Powrót

--
pozdr. Jerzy

8. Data: 2007-02-13 19:47:14

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fragmenty z podawanej strony? Już dawno odechciało mi się tracić czas na
> przeszukiwanie podanych przez Ciebie linków. :-(

Cytat zupełnie nie na miejscu. Dirko dobrze wie,
że głębiej nie ma po co wchodzić.:-)

9. Data: 2007-02-13 20:07:28

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqt4ab$kbk$2@atlantis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
<0...@m...pl> napisał(a):

> A pokaĹź paluszkiem odpowiedĹş:

Hejka. Drogi Jerzy. :-) Czasami warto oderwać się od szczegółowego
problemu. Kolega prezes in spe ma niedostatki w znajomości prawa. (Ciekawe
jak ta jego wspólnota mieszkaniowa funkcjonuje?)
Postanowiłem mu pomóc nie tylko w sprawie terminu odpowiedzi. :-)
Poniał? :-)
Pozdrawiam łopatologicznie Ja...cki

10. Data: 2007-02-13 20:17:02

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> Hejka. Drogi Jerzy. :-) Czasami warto oderwać się od szczegółowego
> problemu. Kolega prezes in spe ma niedostatki w znajomości prawa. (Ciekawe
> jak ta jego wspólnota mieszkaniowa funkcjonuje?)

Ty też nie *odrózniałeś* jeszcze przed chwilą dlaczego może być 2 tyg.
lub 14 dni.
:-P

> Postanowiłem mu pomóc nie tylko w sprawie terminu odpowiedzi. :-)
> Poniał? :-)
> Pozdrawiam łopatologicznie Ja...cki

Pomoc przez wprowadzenie w błąd?
Przecież w odpowiedziach prawnika nie ma nic o terminach odpowiedzi na
skargę.
Chyba, ze napisze do niego.
--
pozdr. Jerzy