Cyprys mi zdycha

1. Data: 2007-02-12 10:50:08

Temat: Cyprys mi zdycha
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, zdycha mi cyprys, zrobił się bardzo rzadki i jakby
wyschnięty. Podlewany jest jak zwykle raz w tygodniu i zupełnie nie wiem co
robić. Jeśli macie jakieś pomysły to będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Kasia

2. Data: 2007-02-12 18:27:28

Temat: Re: Cyprys mi zdycha
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12 Feb 2007 11:50:08 +0100, Kasia napisał(a):

> Witam serdecznie, zdycha mi cyprys, zrobił się bardzo rzadki i jakby
> wyschnięty. Podlewany jest jak zwykle raz w tygodniu i zupełnie nie wiem co
> robić.

No nie dziwię się w naszym klimacie to normalne, że zdycha chociaż zima
łagodna w tym roku...

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2007-02-12 19:39:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie dziwię się w naszym klimacie to normalne, że zdycha chociaż zima
> łagodna w tym roku...

Coś mi się zdaje, że chodzi o ten domowy...

Może pytająca sprecyzuje?

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2007-02-13 00:58:48

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś mi się zdaje, że chodzi o ten domowy...

: -D obre

5. Data: 2007-02-13 09:10:56

Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> co

> Coś mi się zdaje, że chodzi o ten domowy...
>
> Może pytająca sprecyzuje?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Az się zarumieniłam... Chodzi o domowy cyprysik, przepraszam za zamieszanie.
Kasia

6. Data: 2007-02-13 10:20:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Chodzi o domowy cyprysik, przepraszam za zamieszanie.

Zwiększ wilgotność powietrza na początek - i jakby się dało obniżyć
temperaturę? Tak "na nosa" to mu nie służy sezon grzewczy. I nie podlewaj w
jakichś ściśle ustalonych odstępach, test paluszkowy (wsadzić palec do
doniczki i wymacać, czy jest wilgotno!).

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2007-02-13 11:59:54

Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakichś ściśle ustalonych odstępach, test paluszkowy (wsadzić palec do
> doniczki i wymacać, czy jest wilgotno!).

Dzieki, co do wilgotności da się zrobić, ale jeśli chodzi o temperaturę to
będzie ciężko. mój mąż jest chłodno-lubny, więc mam zakręcone kaloryfery i w
mieszkaniu jakieś 18 stopni, mniejszej temperatury chyba nie dam rady
wytrzymać ;-)
Kasia

8. Data: 2007-02-14 10:39:44

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Zwiększ wilgotność powietrza na początek - i jakby się dało obniżyć
> temperaturę? [...]

Dorzuce do tego maksimum swiatla dla cyprysa.
Jak kaloryfery sa zakrecone, to na pewno jest mu z tym lepiej. Mimo wszystko
sugerowalbym jeszcze nizsza temperature - tak od zera do 10 stopni przy
minimalnym podlewaniu.

Przychodza mi na mysl jeszcze przedziorki, ktore potrafia cyprys wykonczyc.

Pozdrawiam,
Bpjea

czy ktos uzywal pilarki oleo-mac???
Sadzenie bluszczu?
Wierzba energetyczna
Stereo 3D photography capture stereoscopic still and motion images
Szukam fasoli