Sadzenie bluszczu?

1. Data: 2007-02-11 20:10:50

Temat: Sadzenie bluszczu?
Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Chcialabym posadzic tulipany w duzej donicy ktora bedzie stala w
ogrodzie i w tej samej donicy posadzic bluszcz by pieknie oplutl
donice. Moje pytanie brzmi czy bluszcz tz jego korzenie nie beda
przeszkadzaly tulipanka?
z gory dziekuje!
Pozdrawiam iza

2. Data: 2007-02-11 21:38:54

Temat: Re: Sadzenie bluszczu?
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1171224650.694627.76630@k78g2000cwa.googlegroup
s.com
Użytkownik <i...@g...com> napisał(a):

> Chcialabym posadzic tulipany w duzej donicy ktora bedzie stala w
> ogrodzie i w tej samej donicy posadzic bluszcz by pieknie oplutl
> donice.

Hejka. Jak widać poniżej poeta też nie bez grzechu. A może to licentia
poetica? ;-)
"plotłaś włosy
wiatr plótł kroki
naszych serc - *wzbużonych*, krwistych
plótł się czas swą grubą nicią
pośród gwiezdnych bram soczystych"
Pozdrawiam ortograficznie Ja...cki
PPże panna z bagien nie ma lat
Na skraju światów ciągle trwa

3. Data: 2007-02-11 21:41:19

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2007-02-12 08:33:30

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

> ogrodzie i w tej samej donicy posadzic bluszcz by pieknie oplutl
> donice. Moje pytanie brzmi czy bluszcz tz jego korzenie nie beda

Mozesz spokojnie sadzic bluszcz i tulipany razem :)
Za pare lat, gdy bluszcz sie rozrosnie, moze troszke utrudniac ewentualne
wykopywanie tulipanow.

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2007-02-12 13:41:17

Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 08:33, "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> wrote:
> [...]
>
> Mozesz spokojnie sadzic bluszcz i tulipany razem :)
> Za pare lat, gdy bluszcz sie rozrosnie, moze troszke utrudniac ewentualne

Dziekuje za odpowiedz!!!
A blad ort zawsze sie moze zdarzyc, ale tym szczegolnie wrazliwym
zycze zycia w perfekcji :(

Wierzba energetyczna
Stereo 3D photography capture stereoscopic still and motion images
Szukam fasoli
Po Rospudzie????
coś dla ciebie