Po Rospudzie????

1. Data: 2007-02-09 11:33:01

Temat: Po Rospudzie????
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno już definitywnie załatwiono Rospudę.:-(((
Pozdrawiam
Janusz
PS
Dobrze, że nie czepiło się jeszcze moich bagien nad Czarnym Jeziorem...
J.

2. Data: 2007-02-09 12:08:16

Temat: Re: Po Rospudzie????
Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Podobno już definitywnie załatwiono Rospudę.:-(((

Podobno, ale jeszcze niektórzy walczą.
Cytat z listu jaki otrzymałam w tej sprawie:

"Zapraszam Państwa na pikietę przeciwko niszczeniu Rospudy - w sobotę
(10.02.2007), w samo południe, pod Ministerstwo Ochrony Środowiska (ul.
Wawelska 52/54 wejście od ul. Reja). Proszę przyjść - najlepiej z całą
rodziną, psem a może też z gwizdkiem, trąbką albo jakimś plakatem! "

I jeszcze dla informacji:

"PIKIETA W OBRONIE DOLINY ROSPUDY
sobota, 10.02.2007, godz.12
pod Ministerstwem Środowiska
ul. Wawelska 52/54
wejście do gmachu Ministerstwa znajduje się przy ulicy Reja
interaktywna mapka:
http://www.mos.gov.pl/2kontakt/adres_pocztowy/index.
shtml "

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2007-02-09 12:35:33

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maci?g wrote:

> Podobno, ale jeszcze niektórzy walcz?.

Wątpię żeby to coś dało... Pamiętam ile szumu było jak autostradę pod
Opolem budowali rozwalając przy tym rezerwaty w parku G.św. Anny, i g...
Ale żal jest :(

Pozdrawiam
Ania L.

---
www.duzy-biust.pl

4. Data: 2007-02-09 12:35:54

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Janusz
> PS
> Dobrze, że nie czepiło się jeszcze moich bagien nad Czarnym Jeziorem...

http://www.zieloni.osiedle.net.pl/via-baltica-rospud
a.htm

Pozdrawiam , TeresaR

5. Data: 2007-02-09 13:19:45

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Janusz
> PS
> Dobrze, że nie czepiło się jeszcze moich bagien nad Czarnym Jeziorem...

W ten sposób zajmiemy na czarnej liście drugie miejsce po Talibach
którzy swoje pięć sekund w historii
podsumowali zniszczeniem czegoś co trwało od tysiąca lat.

Pozdrawiam calvi

6. Data: 2007-02-09 13:40:18

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqhmbi$q8r$1@node1.news.atman.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> Podobno już definitywnie załatwiono Rospudę.:-(((

Hejka. Ja tylko chciałbym wiedzieć, czy to prawda, że oprotestowywany
obecnie projekt estakady został uzgodniony pozytywnie przez którąś
organizację ekologiczną?
Pozdrawiam epatująco Ja...cki

7. Data: 2007-02-09 15:01:38

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in news:eqhtr4$s67$1
@nemesis.news.tpi.pl:

> Hejka. Ja tylko chciałbym wiedzieć, czy to prawda, że oprotestowywany
> obecnie projekt estakady został uzgodniony pozytywnie przez którąś
> organizację ekologiczną?

Zawsze sie znajdzie takiego, ktory za odpowiednia cene bedzie mial
odpowiednie przekonania. A do tego wcale nie musi byc fachowcem w tej
konkretnej dziedzinie. Przeciez nasz niewatpliwie ukochany JPSz tez niby
biolog, a jakie pierdoly sadzi. Jego glupota daje pojecie o
nieskonczonosci.. lub o stopniu hipokryzji, tez w okolicach
nieskonczonosci. Tylko co z tego?
Poza wstydem na cala Europe?
Pozdrowienia - mocno wkurzona Ewa

8. Data: 2007-02-09 19:04:37

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> Podobno już definitywnie załatwiono Rospudę.:-(((

myślisz, że szosa na estakadzie spowoduje, że wszystkie traszki w dole trafi
szlag?
przyroda radzi sobie całkiem dobrze, wbrew pozorom nie łatwo jest załatwić
życie na bagnach.
naprawdę niszczy osadnictwo, przelotowa szosa i to na estakadzie - nie
marwiłbym się tak bardzo.

moon

9. Data: 2007-02-09 20:27:11

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon napisał(a):

> [...]
> załatwić życie na bagnach.
> naprawdę niszczy osadnictwo, przelotowa szosa i to na estakadzie - nie

Ty chyba masz oczy po drugiej stronie księżyca i dlatego źle widzisz ten
problem.
;-)
Do budowy tej estakady trzeba użyć ciężkiego sprzętu bydowlanego i
wywiercić miejscami bardzo głebokie dziury pod fundamenty. Z powietrza
tego nie zrobisz.
--
pozdr. Jerzy

10. Data: 2007-02-09 20:33:46

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

aniai wrote:

> Pozdrawiam
> Ania L.
>
> ---
> www.duzy-biust.pl

To autoreklama? :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

coś dla ciebie
ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny