coś dla ciebie

1. Data: 2007-02-09 11:30:49

Temat: coś dla ciebie
Od: "Magda" <a...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawie rok temu znalazłem w sieci system EUROBARRE.

Zainstalowałem na swoim komputerze oraz namówiłem wielu znajomych żeby to
wypróbowali.

Przez ok. 2-3 miesiące przybywało użytkowników i punktów na moim koncie.

Kilkakrotnie namawiałem na upload'ach do instalacji tego systemu administratorzy
jednak szybko usuwali plik

Twierdząc że to oszustwo, wirus, itp.

Dostałem nawet Bana na jednym z upload'ów oraz parę przykrych epitetów w rodzaju „ten
kto do tego namawia i to instaluje ma sieczkę zamiast mózgu!!!”

Założyłem również konto Peypal na które miały wpływać pieniądze za użytkowanie
systemu.

Jednak przez kilka miesięcy nie dostałem ani grosza!!!.

Odinstalowałem więc program i dałem sobie z tym spokój.

Niedawno spotkałem znajomego który zapytał mnie „jak tam twój EUROBARRE” Pomyślałem
że chce mnie wyśmiać ,okazało się jednak że zarobił ponad 1000PLN na tym systemie.

Spróbowałem jeszcze raz i zainstalowałem na próbę z powrotem.

W ustawieniach do przelewu sprawdziłem swoje dane do przelewu i okazało się że
wcześniej nie określiłem województwa.

Uzupełniłem dane i ku mojemu zaskoczeniu po dwóch tygodniach otrzymałem wypłatę całej
zaległej sumy tj. 411 PLN!!!

Było by na pewno więcej kasy gdybym nie sugerował się opinią co niektórych
administratorów upload’ów, których w tym miejscu gorąco pozdrawiam.

Teraz z czystym sumieniem ponownie namawiam na zainstalowania EUROBARRE!!!

Tekst który jest poniżej jest jak najbardziej aktualny.

Zmianie uległa jedynie stawka za naliczane punkty teraz jest ok.20% wyższa!!!

ZARÓB NA SWÓJ INTERNET !!! Jedyne, co masz zrobić to korzystać z Internetu jak
najdłużej z włączonym paskiem pokazującym reklamy. Nawet nie trzeba w nie klikać.

PRZECZYTAJ, A POTEM WEJDŹ I ZAREJESTRUJ SIĘ

http://www.eurobarre.com/index.php?p=228068389585

EuroBarre to francuski system on-line, wynagradzający swoich użytkowników za prace na
komputerze z włączonym surfbarem. Punkty, jakie zdobywamy w ten sposób zamieniane są,
co miesiąc na pieniądze.
Wartość punktu każdego miesiąca jest inna, stad mimo pozornie takiej samej pracy
wyniki finansowe mogą być różne. Od kilku miesięcy przelicznik utrzymuje się mniej
więcej na stałym poziomie - za każde 1000 pkt. (do wysurfowania w 1-2 dni) otrzymamy
ponad 6 euroc i stawka ta rośnie!
Surfbar systemu samodzielnie przykleja się u góry ekranu monitora, nie "gryzie" się z
plug'inami innych firm online ani nie obciąża specjalnie komputera.

Minimum to 15 euro. Po uzyskaniu tej sumy zostanie wyświetlone pole, w które
wpisujemy nr konta bankowego. Ważne, aby zaznaczyć kraj Pologne. Przelew trwa ok. 4
dni.

EuroBarre oprócz surfowania oferuje nam zarabianie również dzięki odbieraniu e-maili
oraz udziale w grach i promocjach. Te ostatnie wymagają jednak znajomości języka
francuskiego.
System nie sprawdza naszej aktywności przy komputerze. Jedynym "ograniczeniem" jest
samoczynne zamkniecie programu po 4 godzinach, aby wyeliminować np. włączony komputer
bez obecności właściciela. Brak jest również wymagań, co do częstotliwości klikania w
pojawiające się reklamy. Firma nie wprowadziła również limitu korzystania z pluginu,
można wiec surfowac do woli.

Surfbar EuroBarre dodatkowo przyzna Ci łącznie aż 15 000 punktów za przyłączenie się
do programu. Po 5 000 pkt. otrzymasz w 15, 45 i 75 dniu swojego uczestnictwa!!!

WEJDŹ I ZAREJESTRUJ SIĘ:

http://www.eurobarre.com/index.php?p=228068389585

Aby ściągnąć programu instancyjny Surfbar kliknij w link Installer. Po ściągnięciu
malutkiego pliku (60 KB) o nazwie ebsetupfr.exe uruchom go i zainstaluj.
Przy wypełnianiu formularza najlepiej zmienić język francuski na angielski, klikając
na odpowiednia ikonkę flagi.
Formularz rejestracyjny EuroBarre zawiera zaledwie kilka pól formularza.

NAPRAWDĘ DZIAŁA, JA OTRZYMAŁEM JUŻ PIERWSZĄ KASĘ, NIE SĄ TO BAJOŃSKIE SUMY, ALE TO
ZAWSZE JAKIEŚ PIENIĄDZE. JEŻELI UZNASZ, ŻE TO NIE DLA CIEBIE TO PO PROSTU
ODINSTALUJESZ PROGRAM, ALE ZAPEWNIAM CIĘ, ŻE NIE MA TAKIEJ POTRZEBY.