Róże

1. Data: 2007-02-07 20:20:28

Temat: Róże
Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest tutaj miłośnik róż albo chociaż przypadkowy ich posiadacz?
Dojrzałam do posadzenia róż na działce i wybrałam pnącą "New Dawn",
"Dorothy Parkins" (czy ona rzeczywiście cierpi często na mączniaka?) i
jedną parkową "Maiden's Blush" lub rugosa "Moje Hommarberg" - czy to
dobry wybór? Doradźcie proszę! Wszystkie w szkółce w Poznaniu p.
Chodunia. A może ktoś zna szkółkę w Łodzi to nie musiałabym płacić za
przesyłkę i wybrałabym coś jeszcze? :)

2. Data: 2007-02-07 22:41:04

Temat: Re: Róże
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7 Feb 2007 12:20:28 -0800, Wanda Ch. napisał(a):

> [...]
> dobry wybór? Doradźcie proszę! Wszystkie w szkółce w Poznaniu p.
> Chodunia. A może ktoś zna szkółkę w Łodzi to nie musiałabym płacić za

Jest:)

Bardzo dobry wybór.
Nattomaist Dorothy Perkins nie uprawiam, ma moja przyjaciółka od lat i
własnie zastanawia sie nad wycieciem. Mączniak faktycznie co rok.
Chodun ma faktycznie w swojej ofercie sporo ciekawych okazów:)

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2007-02-08 14:56:50

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wanda Ch." <w...@t...pl> napisał w wiadomości
>A może ktoś zna szkółkę w Łodzi to nie musiałabym płacić za
>przesyłkę i wybrałabym coś jeszcze? :)

W Łodzi spróbuj tutaj:

http://firmy.pkt.pl/firma/stoinski_jaroslaw__szkolka
_drzew_i_krzewow_owocowych_i_ozdobnych_bG95MDdfODYwO
F9fb2dyb2RuaWN0d29fYWRzMQ==.html

lub tu

http://www.roza-szczeblewscy.pl/

Nie wiem, czy będą mieli szukane przez Ciebie odmiany, ale jakaś szansa
jest.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

4. Data: 2007-02-08 15:22:05

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqfdsi$5v4$1@nemesis.news.tpi.pl Rafał Wolski
<rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał(a):

> W Łodzi spróbuj tutaj:
> http://www.roza-szczeblewscy.pl/

Hejka. Wydaje mi się, że Szczeblewscy prowadzą wyłącznie sprzedaż
hurtową.
Pozdrawiam masowo Ja...cki

5. Data: 2007-02-08 17:32:51

Od: "Sławomir Strużykowski" <s...@b...czestochowa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

A czy ktoś zna dobrą szkółkę z różami w okolicy Częstochowy?

Pozdrawiam

Sławek

6. Data: 2007-02-08 18:44:52

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Wydaje mi się, że Szczeblewscy prowadzą wyłącznie sprzedaż
> hurtową.

Może Wanda chce kupić parę tysięcy krzaków, bo gdyby potrzebowała
kilka sadzonek, to za grosze znajdzie w jakimś obi czy tesco czy innym
sklepie.Nawet na Allegro można kupić ciekawe odmiany poniżej 2 zł za 1 szt.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2007-02-08 22:46:52

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> sklepie.Nawet na Allegro można kupić ciekawe odmiany poniżej 2 zł za 1
szt.
> Pozdrawiam.Mirzan

Ilekroć próbowałem coś kupić na Allegro, to w 99% przypadków odmiana nie
odpowiadała rzeczywistości... Odradzam, tylko porządna szkółka. O ile
oczywiście zależy kupującemu na konkretnych odmianach.
A co do Szczeblewskiego to nie wiem niestety, kiedyś na pewno sprzedawał
detalicznie.

8. Data: 2007-02-08 22:55:12

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Feb 2007 23:46:52 +0100, Rafał Wolski napisał(a):

> Ilekroć próbowałem coś kupić na Allegro, to w 99% przypadków odmiana nie
> odpowiadała rzeczywistości... Odradzam, tylko porządna szkółka. O ile
> oczywiście zależy kupującemu na konkretnych odmianach.

Nawet w porządnych szkółkach bywają 'wysmyki'. Najlepiej kupować z
kwiatami, coraz częściej mozna róże spotkać w donicach.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

9. Data: 2007-02-09 07:05:00

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co do Szczeblewskiego to nie wiem niestety, kiedyś na pewno sprzedawał
> detalicznie.

Kupuję róże w szkółce Gałczyński-Ślaski i zawsza jestem zadowolony,
wiele innych roślin mam również z tej szkółki.
Pozdrawiam.Mirzan

10. Data: 2007-02-09 07:56:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora