Za "czapkę" się nie obrażam - bo tak cię(z małej) nazywali

1. Data: 2007-02-05 22:04:57

Temat: Za "czapkę" się nie obrażam - bo tak cię(z małej) nazywali
Od: "zbyszu" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łoooo! A co to się zalęgło na grupie? Nie dość, że ignoranckie to jeszcze
butne :-(
...Zamiast jak do tej pory robic "bój w hucie" to se (cytuję) "przypadkiem"
założyło sklep ogrodniczy...
- Nie "to" ciapka, bo nikt tak do mnie mówić nie może. Przynajmniej nie
ty(mała) Dla mnie jesteś czymś w rodzaju clowna, takiego grupowego. Tylko
dlatego cię(mała) tolerują. Boś śmiszny.
Mam sporo lat, i jeśli ktoś pisze do mnie "to", to jest bardzo
zdenerwowany, lub jest debilem, który w ten sposób chce się wywyższyć.
Rzeczywiście przypadkiem otworzyłem sklep ogrodniczy. Może nie zrozumiesz,
ale był w tym miejscu przez sześć lat. Zrobiłem to z... przymusu i stałych
klientów.
... Tak sobie to wymyśliło: łatwy chleb - wiedzy do tego nie trzeba bo
jelenie, amatorzy zielonego to frajerzy, którzy każdemu tandeciarzowi dadzą
zarobić...
- Teraz potwierdziłeś, że jesteś debilem do potęgi n-tej. Nie jestem
tandeciarzem, po pierwsze. Po drugie: klienci żądają towaru jakościowego z
dobrą datą i firmą. Ja to mam. Wracając do tandeciarza, przegiąłeś. Nie
znając mnie, nie masz prawa wydawać takich osądów.
Żebyś w tym pustym łbie(twój styl) załapał, zanim założyłem sklep
ogrodniczo- wędkarski przepracowałem w hurtowni ogrodniczej dwa lata. Teraz
łapiesz?
Znam temat warzyw i kwiatów.
...I liczy to na naszą pomoc jak amatorom zielonego przeterminowane cebulki
wcisnąć..
- Czapka, na ciebie nie liczę(reszcie dziękuję), bo w tym temacie jesteś
lichy. Oczywiście kilka osób mi odpowiedziało na moje pytanie, ale ty nawet
nie wiesz, jak wygląda cebula. Nie myl z tą do jajecznicy.
...A łebskie to.... Zamiast zapłacić komuś za uprzątnięcie sklepu z
wybrakowanego towaru i wywóz śmieci to rozdało śmieci kolegom. A oni to
wynieśli. Za darmo. :-)))) ...
- I tu znów sie mylisz(czyt. jesteś debilem) Cebulki rozdałem w tym
czasie, gdy były do sadzenia. Pamiętasz, zadałem pytanie na grupie, co
zrobić z cebulkami na zimę? Napisałeś, że krety traktują prądem. Olałem to,
bo myślałem, że komuś, coś się po....ło. Widzę, że nadal tak jest. Nie
potrafisz sie odnaleźć w tym świecie.
...No! no! Nie bedę się dziwił jeżeli usłyszę, że
ministrem zostało...
to mówi, że mam być ministrem. Dementuję. Nie startuję w żadnych wyborach.
ty masz szansę na clowna roku.
...I nadal będzie bój w hucie...
Co ty z tym bojem? Huta sobie normalnie funkcjonuje. Bojów nie ma. Nie łykaj
tyle tabletek.

...Martwi mnie tylko to, że anonimowość tego cwaniutka powoduje, że nie
wiemy, który sklep ogrodniczy dużum łukiem powinniśmy omijac. :-(
Pozdrawiam ;-)...
Janusz
- Odpowiem Ci bardzo konkretnie. Mieści się w Ostrowcu Św na ul.
Sandomierskiej 27
Mam ok. 50 cebulek hiacyntów, ze 100 tulipanów, 50 szafirków i 30
narcyzów.
Teraz pomyśl(co, ciężko?) Czy ja chce wcisnąć klientom te cebule? To są
tylko moje pytania, by coś tam wychodować. Pieniądze... Nazwałeś mnie: to.
Chyba czekam na przeprosiny. Oceń, pomyśl, odpisz.
Jeszcze jedno. Widziałem twój start na grupie:-( Cieżko było.

A za "czapkę" się nie obrażam. To przeciez takie typowe przezwisko ze szkoły
podstawowej. I jeżeli 41 letni jegomość ztrzymał się na tym etapie rozwoju
to tylko powód do współczucia dla stanu zdrowia, a nie powód do obrazy...
J.

2. Data: 2007-02-05 22:39:58

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 5 Feb 2007 23:04:57 +0100, na pl.rec.ogrody, zbyszu napisał(a):

[ciach]
> Mieści się w Ostrowcu Św na ul.
> Sandomierskiej 27
[ciach]

Nie rób wstydu Ziemi Świętokrzyskiej, please, nie obrażaj ludzi.

Pozdrawiam
piotrs

3. Data: 2007-02-06 06:34:35

Od: "zbyszu" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> [ciach]
> [ciach]
>
> Nie rób wstydu Ziemi Świętokrzyskiej, please, nie obrażaj ludzi.

Piotrze, to on na mnie mówił -to. Czy miałem to zostawić?
Wtedy bym obraził ziemię świętokrzyską. Jakem scyzoryk.
Pozdr...
zbyszu

4. Data: 2007-02-06 06:50:33

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piotrze, to on na mnie mówił -to. Czy miałem to zostawić?
> Wtedy bym obraził ziemię świętokrzyską. Jakem scyzoryk.
> Pozdr...
> zbyszu

Nie przejmuj się, Janusz tak nadaje, bo nie wie co z tymi tulipanami
robić.Jak wymieniłeś taką trudną nazwę jak szafirki, to się bardzo
zdenerwował.
Pozdrawiam, również Janusza.Mirzan

5. Data: 2007-02-06 09:28:08

Temat: Re: Za
Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbyszu <z...@o...pl> napisał(a):

> Co ty z tym bojem? Huta sobie normalnie funkcjonuje. Bojów nie ma. Nie łykaj
> tyle tabletek. [&#8230;]

Przepraszam, że się wtrącam, ale ciekawość mnie zżera:
Zbuszu, a może to taka _gra półsłówek_?

> Odpowiem Ci bardzo konkretnie. Mieści się w Ostrowcu Św na ul.
> Sandomierskiej 27

Sandomierska 27 to bliżej Wąchocka czy Ożarowa?

> Mam ok. 50 cebulek hiacyntów, ze 100 tulipanów, 50 szafirków i 30
> narcyzów.

A po czemu były te cebulki w hurtowni?

P.S.
Kurcze, nie wiedziałem, że tak lubisz Komendanta.
W zeszłym roku była tu przesympatyczna, choć nieco nerwowa kobitka,
ona też jasno wyrażała uczucia, ale za cholerę nie mogę sobie przypomnieć
jak się nazywała. Może Ty znajdziesz ją w archiwum?

Pozdrawiam, Jacek

6. Data: 2007-02-06 09:29:25

Od: "Nie Zmieszany" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbyszu <z...@o...pl> napisał(a):
[...]
> - Odpowiem Ci bardzo konkretnie. Mieści się w Ostrowcu Św na ul.
> Sandomierskiej 27
[...]

No i zgodnie z przewidywaniami poszła agroFAMA na grupę.
;-)))

7. Data: 2007-02-06 09:35:09

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przejmuj się, Janusz tak nadaje, bo nie wie co z tymi tulipanami
> robić.Jak wymieniłeś taką trudną nazwę jak szafirki, to się bardzo
> zdenerwował.

No i nie tylko Janusz.... coniektórzy sie tak wystaraszyli, że stwierdzili,
iż zadawnie pytań na grupie dsykusjnej jest wręcz nietaktem ;))))

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2007-02-06 18:24:54

Od: "zbyszu" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sandomierska 27 to bliżej Wąchocka czy Ożarowa?

Zdecydowanie bliżej Ożarowa. Nawet, jak się rozpędzisz, to wjedziesz do tego
miasta.

> Mam ok. 50 cebulek hiacyntów, ze 100 tulipanów, 50 szafirków i 30
> narcyzów.
A po czemu były te cebulki w hurtowni?

Oczywiście odpowiem Ci, ale na prywatnego maila. Nie są to bardzo duże
pieniądze, więc cieszy mnie tak długa dyskusja na grupie:-)

[...]

Jacek, nie chce mi się szukać tej przesympatycznej kobitki. I tak mam sporo
problemów.
Pozdr...
zbyszu

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta

9. Data: 2007-02-06 18:29:35

Od: "zbyszu" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nie Zmieszany" <w...@g...pl> napisał w
wiadomości news:eq9hpk$8k6$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> [...]
> [...]
>
> No i zgodnie z przewidywaniami poszła agroFAMA na grupę.

Witam. Mam takie pytanko, ale nie wiem, jak je zadać. Czemu napisałeś
agroFAMA? Bo nie wiem, czy to zbieg okoliczności, czy wiesz, gdzie robię
zakupy? Odpowiesz?
Pozdr...
zbyszu

10. Data: 2007-02-07 08:28:54

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 05 Feb 2007 23:04:57 +0100, zbyszu <z...@o...pl> wrote:

> ?oooo! A co to si? zal?g?o na grupie? Nie do?ae, ?e ignoranckie to jeszcze
> butne :-(

zenujace toto, panie, zenujace... jest taka grupa, pregierz. slyszales
moze?

OPERA for MAC OSX

Wrócę, ale tylko pod jednym warunkiem :-)
storczyki
Na jakim etapie projektowac ogrod?
Powitałem Grupę - ale nie wyszło
robinia akacjowa - czy nadaje sie na wiatrochron?