Za "czapkę" się nie obrażam - bo tak cię(z małej) nazywali

11. Data: 2007-02-07 09:06:59

Temat: Re: Za "czapkÄ?" siÄ? nie obraĹźam - bo tak ciÄ?(z maĹ?ej) nazywali
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:op.tnddugn70nwijr@adn-03.local Gustaw H.
<n...@n...nocom> napisał(a):

> zenujace toto, panie, zenujace... jest taka grupa, pregierz.
> slyszales moze?

Hejka. Trudno się dziwić, że w tych bałaganiarskich postach Zbyszu i
Komendanta Gustaw nam się pogubił. :-)
Pozdrawiam nieestetycznie Ja...cki

12. Data: 2007-02-07 09:42:38

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 07 Feb 2007 10:06:59 +0100, Dirko <d...@n...pl> wrote:

> W wiadomości news:op.tnddugn70nwijr@adn-03.local Gustaw H.

> Hejka. Trudno się dziwić, że w tych bałaganiarskich postach Zbyszu i
> Komendanta Gustaw nam się pogubił. :-)
> Pozdrawiam nieestetycznie Ja...cki

a ty bys sobie jakies kodowanie ustawil... outlook express jest chyba
najgorszym programem do mailingu czy grup jaki sobie mozna wyobrazic... ;)

(wiem, wiem, "a u was to murzynow bija"..)

OPERA for MAC OSX

13. Data: 2007-02-07 10:03:02

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:op.tndg9c170nwijr@adn-03.local Gustaw H.
<n...@n...nocom> napisał(a):

> a ty bys sobie jakies kodowanie ustawil... outlook express jest chyba
> najgorszym programem do mailingu czy grup jaki sobie mozna
> wyobrazic... ;)

Hejka. Niepotrzebnie się zjeżyłeś. ;-) Nie do Ciebie była moja pretensja
tylko do bałaganiarzy.
Co do kodowania to ja mam prawidłowe - środkowoeuropejskie (ISO), a na
OE też nie narzekam. :-)
Pozdrawiam egzemplifikacyjnie Ja...cki

14. Data: 2007-02-07 12:15:24

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 07 Feb 2007 11:03:02 +0100, Dirko <d...@n...pl> wrote:

> [...]
> pretensja
> tylko do bałaganiarzy.
> Co do kodowania to ja mam prawidłowe - środkowoeuropejskie (ISO), a

nie zje...zylem sie ;) - chodzilo mi o to, ze polskie znaki ktore w
wypowiedzi cytowanej przeze mnie przeszly ok, w twoim cytacie zostaly
zmienione ponownie na 8859-2. a to charakterystyczne dla oe.

OPERA for MAC OSX

15. Data: 2007-02-07 13:17:54

Temat: Re: Za
Od: "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbyszu <z...@o...pl> napisał(a):

> A po czemu były te cebulki w hurtowni?
>
> Oczywiście odpowiem Ci, ale na prywatnego maila. Nie są to bardzo duże
> pieniądze, więc cieszy mnie tak długa dyskusja na grupie:-)

Zbyszu, zachęcałeś do uśmiechania to sobie zażartowałem, ale teraz jestem
poważny ;-)

Wiem po ile są cebulki w hurcie i dlatego myślę sobie, że w warunkach
komercyjnych lepiej je wyrzucić niż bawić się w podpędzanie.
Ale w uprawie amatorskiej jest inaczej.
Co ładniejsze cebulki, które nie mieszczą mi się na zagonkach, sadzę
do doniczek zagłębionych w ziemi na zagonie zapasowym. Wykorzystuję je
dopiero wiosną do uzupełnienia strat mrozowo, kretowo, nornicowych,
albo do wymiany zamieszanych odmian/kolorów. Po podlaniu bardzo łatwo
wychodzą z doniczek. Do sadzenia używam sadzarki konstrukcji własnej.
W ten sposób kompozycja jest utrzymana.

Czy można sadzić cebulki po terminie: pewnie, że można, chociaż lepiej
przestrzegać terminów jak chcesz mieć dorodne kwiaty.

A na Komendanta uważaj, bo to straszny jajcarz :-)
Jak trzeba to i za babę się przebierze.

Pozdrawiam obu Panów, Jacek

16. Data: 2007-02-07 13:21:09

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2007-02-07 13:44:31

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Gustaw H. wrote:

> nie zje...zylem sie ;) - chodzilo mi o to, ze polskie znaki ktore w
> wypowiedzi cytowanej przeze mnie przeszly ok, w twoim cytacie zostaly
> zmienione ponownie na 8859-2. a to charakterystyczne dla oe.

Polskie znaki, które we wszystkich odpowiedziach były OK,
zostały przekodowane na utf-8 przez program Opera Mail/9.10
i odtąd wszystko poszło w diabły.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2007-02-07 18:43:09

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 07 Feb 2007 14:44:31 +0100, Michal Misiurewicz
<m...@i...rr.com> wrote:

> Polskie znaki, które we wszystkich odpowiedziach były OK,
> zostały przekodowane na utf-8 przez program Opera Mail/9.10
> i odtąd wszystko poszło w diabły.

slusznie zauwazyles, ze zostaly przekodowane. i to poprawnie. dobry klient
poradzi sobie z dekodowaniem z/na rozne formaty. oe nie, bo domyslnie
przyjmuje ze wszystko jest w formacie windowsowym. z mojego (przyznaje,
niepotrzebnego) utf klient dirka (outlook express) nie odczytal informacji
o kodowaniu i przyjal domyslnie, ze to iso. i tu sie pojawily krzaki. nie
kwestionujmy dogmatow, wiadomo powszechnie (usente) ze outlook express
jest najgorszym programem do mailingu i newsgroups jaki moze byc.

koncze subwatek,

--
OPERA for MAC OSX

19. Data: 2007-02-07 18:45:22

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 07 Feb 2007 19:43:09 +0100, Gustaw H. <n...@n...nocom>
wrote:

> [...]

a może i jeleń... sam już nie wiem :\

OPERA for MAC OSX

Wrócę, ale tylko pod jednym warunkiem :-)
storczyki
Na jakim etapie projektowac ogrod?
Powitałem Grupę - ale nie wyszło
robinia akacjowa - czy nadaje sie na wiatrochron?