Wrócę, ale tylko pod jednym warunkiem :-)

1. Data: 2007-02-05 18:12:39

Temat: Wrócę, ale tylko pod jednym warunkiem :-)
Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że nie mogę (A CZEMU NIE?) stawiać warunków, ale zniknę z grupy(czytać
Was będę), jeśli nie ustosunkuje się do tego Janusz Czapski.
Dżony do boju. Pozdrawiam szczególnie Miłkę.
zbyszu

2. Data: 2007-02-05 18:53:05

Temat: Re: Wróce^, ale tylko pod jednym warunkiem :-)
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

zbyszu wrote:
> Wiem, że nie mogę (A CZEMU NIE?) stawiać warunków, ale zniknę z grupy(czytać
> Was będę), jeśli nie ustosunkuje się do tego Janusz Czapski.

Obawiam się, że jak on się ustosunkuje, to znikniesz jeszcze szybciej.
Ale cóż, każdy ma wolną wolę...

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2007-02-05 19:08:31

Temat: Re: Wrócę, ale tylko pod jednym warunkiem :-)
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eq7s74$jdk$1@news.onet.pl zbyszu
<k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Wiem, że nie mogę (A CZEMU NIE?) stawiać warunków, ale zniknę z
> grupy(czytać Was będę), jeśli nie ustosunkuje się do tego Janusz
> Czapski. Dżony do boju. Pozdrawiam szczególnie Miłkę.
> zbyszu

Hejka. A mnie się wydaje, że w tak istotnej dla całej ludzkości sprawie
powinno ustosunkować się Zgromadzenie Ogólne ONZ. < lol >
Pozdrawiam globalnie Ja...cki

4. Data: 2007-02-05 20:23:10

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbyszu"

> Wiem, że nie mogę (A CZEMU NIE?) stawiać warunków, ale zniknę z
grupy(czytać
> Was będę), jeśli nie ustosunkuje się do tego Janusz Czapski.

A jak się Janusz ma ustosunkować lub nie_ustosunkować ?

Chcesz żeby chłopina na zawał zeszedł z wysiłku nadmiernego ?
On i tak wątłej postury ... daj spokój ;-)

Serdecznie Miłka

5. Data: 2007-02-05 20:41:18

Od: "zbyszu" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:45c77d11$0$1415$4c368faf@roadrunner.com...

> Obawiam się, że jak on się ustosunkuje, to znikniesz jeszcze szybciej.
> [...]
A kim on jest? Batmanem?
zbyszu

6. Data: 2007-02-05 20:41:26

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> Chcesz żeby chłopina na zawał zeszedł z wysiłku nadmiernego ?
> On i tak wątłej postury ... daj spokój ;-)
>
> Serdecznie Miłka

A może Janusz to wszystko po prostu, normalnie chromoli i jest to wyraz
wyraźnego ustosunkowania się :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

7. Data: 2007-02-05 22:47:58

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

zbyszu wrote:

> A kim on jest? Batmanem?

Odniosłem wrażenie, że chcesz odejść nie z powodu usunięcia siłą,
ale z powodu obrażenia się na Janusza.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

storczyki
Na jakim etapie projektowac ogrod?
Powitałem Grupę - ale nie wyszło
robinia akacjowa - czy nadaje sie na wiatrochron?
JAK WYSADZIĆ PREZESA I JEGO KOLEŻKÓW?