Powitałem Grupę - ale nie wyszło

1. Data: 2007-02-04 22:15:55

Temat: Powitałem Grupę - ale nie wyszło
Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żebym nie zapomniał o Januszu(pozdrawiam) Chcę tylko zatrzeć złe wrażenia,
jakie mogły pozostać.
Z nikim nie miałem zamiaru polemizować, sprzeczać, obrażać.
Najnormalniej założyłem sklep(wiem, mam nie mówić o działalności) i miałem
problem z norlmalnymi cebulkami.
Nikt z Was mnie nie zna i nie wie, że dużo rozdałem znajomymym, a zostało
mi kilkaset, co świadczy o tym, że nie jestem centusiem. To prawda.
Wyjaśniam to, po to by nikt mi nie zarzucał, że chcę sprzedać, co mi
zostało za wszelką cenę i dzięki Waszym wiadomością wystawic willę.
Nie! Po prostu mam je i chciałem się poradzić, co z nimi zrobić. Czy to
było coś złego?
Zamiast rad(oprócz tych mądrych) usłyszałem, że mam iść do szkoły,
poszukać w necie itd.
Ktoś powiedział, że mam przeczytać netykietę. Słuchajcie. Mam neta od 10
lat i nic złego tu nie zrobiłem. Że się ktoś obrazi... Ma prawo.
Ale, że Janusz zostawił to bez komentarza?! Albo jest w Angli, albo
szykuje bombę.
Brakuje mi jego trafnych osądów.
Żeby było jasne. Lubię Was czytać, ale teraz ograniczę się wyłącznie do
tego.
Zanim zadam pytanie(około 2 lat) przeczytam wszystko, co jest w necie.
Potem dopiero pomyślę, czy kogoś nie obrażę, i zapytam.
Zabrzmi to kiepsko, ale... do usłyszenia za kilka lat.
zbyszu
Zależy mi tylko na jednej odpowiedzi. Od Dżona. Reszcie dziękuję za
wyrozumiałość.
A, czułem się tu na zasadzie: cokolwiek powiesz może być użyte przeciwko
Tobie.
Uśmiechnijcie się trochę!!!

2. Data: 2007-02-05 01:12:57

Temat: Re: Powitałem Grupę - ale nie wyszło
Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

zbyszu wrote:

> Zamiast rad(oprócz tych mądrych) usłyszałem, że mam iść do szkoły,
> poszukać w necie itd.

nie przejmuj się:)
i tyle.
moon

3. Data: 2007-02-05 06:59:39

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  Zabrzmi to kiepsko, ale... do usłyszenia za kilka lat.

Według mnie Twoje powitanie Grupy było bardzo w porządku
i nie przejmuj się drobiazgami.Gdybyś zrobił błąd ortograficzny,
albo przekręcił jakąś nazwę, to by Ci sie dopiero dostało.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2007-02-05 08:36:58

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0c26.0000000c.45c6d5da@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Według mnie Twoje powitanie Grupy było bardzo w porządku
> i nie przejmuj się drobiazgami.Gdybyś zrobił błąd ortograficzny,
> albo przekręcił jakąś nazwę, to by Ci sie dopiero dostało.

Hejka. Miło powspominać, co? < rotfl >
Pozdrawiam reminiscencyjnie Ja...cki

5. Data: 2007-02-05 08:53:10

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbyszu <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> szykuje bombę. Brakuje mi jego trafnych osądów. [&#8230;]
> Zależy mi tylko na jednej odpowiedzi. Od Dżona. Reszcie dziękuję za

Jasne, bardzo lubisz Janusza. Oby nie za bardzo ;-)
To, dlaczego zależy Ci tylko na odpowiedzi od Dżona?

Pozdrawiam, Jacek

P.S. Wszyscy jesteśmy bardzo wyrozumiali, nie trzeba dziękować.

6. Data: 2007-02-05 09:11:45

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbyszu"

> A, czułem się tu na zasadzie: cokolwiek powiesz może być użyte przeciwko
> Tobie.

Czytając od początku wątek starałam się trzymać od niego z daleka, ale
po ostatnim zdaniu parsknęłam śmiechem.
Daj spokój, potraktuj to jako chrzest bojowy ;-)

Pierwsze co pomyślałam - po przeczytaniu pytania co do posadzonych cebulek,
nasunęła mi się podobna myśl jak Januszowi. Czytając grupę zapewne zauważysz
że Janusz to "okropny" żartowniś ale za to go kochamy !

Jeśli zabieram się do jakiejkolwiek pracy na której się nie znam to czytam i
szukam informacji w świecie. Tylko dlatego żeby się zanadto nie narobić. Ty
zacząłeś inaczej najpierw zrobiłeś a potem pomyślałeś. Trudno ...

Niemniej jednak zastań z nami. Za jakiś czas pojawią się pytania co zrobić z
oczkiem wodnym i rybkami w nim pływającymi, jakie roślinki dopasować, jaki
kupić pokarm i filtr ... Myślę że w tym temacie będziesz miał wiele do
powiedzenia i jeszcze nie raz i nas zakasujesz (Janusza ;-)

Serdecznie Miłka

7. Data: 2007-02-05 09:24:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Miło powspominać, co? < rotfl >
>                    Pozdrawiam reminiscencyjnie Ja...cki

Owszem, ale ja nie przejmuję się drobiazgami.I wcale nie znaczy,ze jeśli
ktoś umie przyspieszyć kwiaty na określony termin, to umie je sprzedać.
A jeśli ktoś sprzeda, nie umiejąc pędzić cebulowych, to też jest ważna
umiejętność. Nie wiadomo która bardziej przydatna w życiu.
Pozdrawiam.mirzan

8. Data: 2007-02-05 11:05:24

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0c26.0000003a.45c6f7df@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> sprzedać. A jeśli ktoś sprzeda, nie umiejąc pędzić cebulowych, to
> też jest ważna umiejętność. Nie wiadomo która bardziej przydatna w

Hejka. Obecnie zdecydowanie ważniejsza jest umiejętność wciśnięcia
towaru potencjalnemu nabywcy. :-)
Pozdrawiam marketingowo Ja...cki

9. Data: 2007-02-05 11:14:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Obecnie zdecydowanie ważniejsza jest umiejętność wciśnięcia
> towaru potencjalnemu nabywcy. :-)
>                    Pozdrawiam marketingowo Ja...cki

No to osiągnęliśmy consensus.W ramach współpracy, przesłałem Ci
Hymn Ogrodniczy.
Pozdrawiam.Mirek

10. Data: 2007-02-05 11:29:51

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0c26.0000005c.45c711a3@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> No to osiągnęliśmy consensus.W ramach współpracy, przesłałem Ci
> Hymn Ogrodniczy.

Hejka. Dobrze, że nie hymen. ;-)
Pozdrawiam wokalnie Ja...cki

robinia akacjowa - czy nadaje sie na wiatrochron?
JAK WYSADZIĆ PREZESA I JEGO KOLEŻKÓW?
więdnięcie/ gnicie końcówek pędów-rośliny w domu
Pustynnik (Igła Kleopatry)
Detale architektoniczne