Pustynnik (Igła Kleopatry)

1. Data: 2007-02-03 09:14:41

Temat: Pustynnik (Igła Kleopatry)
Od: "n...@t...pl" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszukuję roślin podobnych kształtem / wzrostem / charakterem do
pustynnika. Chodzi o zagospodarowanie miejsca w sąsiedztwie
nowoczesnej architektury, więc zależy mi na czymś niebanalnym,
jednocześnie łatwym w pielęgnacji. Mógłby ktoś coś doradzić?

2. Data: 2007-02-03 09:28:21

Temat: Re: Pustynnik (Igła Kleopatry)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@t...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Juki będą idealne. I trawy ozdobne, np. miskanty :)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2007-02-03 09:38:30

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juki będą idealne. I trawy ozdobne, np. miskanty :)

Juki i trawy podobne do pustynnika? Którą częścią rośliny?
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2007-02-03 10:29:20

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan"

> Juki i trawy podobne do pustynnika? Którą częścią rośliny?

Zapewne chodzi o kosmiczny i niebanalny wygląd. Juka i wysokie trawy
odbiegają od wyglądu tradycyjnych bylin.

Serdecznie Miłka

5. Data: 2007-02-03 10:52:10

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan"

> Zapewne chodzi o kosmiczny i niebanalny wygląd. Juka i wysokie trawy
> odbiegają od wyglądu tradycyjnych bylin.
>
> Serdecznie Miłka

Pustynnik też.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2007-02-03 20:06:34

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

n...@t...pl napisał(a):

> Poszukuję roślin podobnych kształtem / wzrostem / charakterem do
> pustynnika. Chodzi o zagospodarowanie miejsca w sąsiedztwie
> nowoczesnej architektury, więc zależy mi na czymś niebanalnym,

A może trytoma (Knifofia uvaria) dorasta do 1m wysokości.
Albo kamasja (Camassia), odmiana Kusika też osiąga wysokość 1m.

Pozdrawiam, Jacek

7. Data: 2007-02-04 06:24:54

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 10:14, "n...@t...pl" <n...@t...pl> wrote:
> [...]
> nowoczesnej architektury, więc zależy mi na czymś niebanalnym,
> jednocześnie łatwym w pielęgnacji. Mógłby ktoś coś doradzić?

Witam
Miskantusy(sachariflorus,giganteus i tp),arundo
donax,bambusy(mrozoodporne)w podszycie kaktusy zimotrwałe
pozdr mich

8. Data: 2007-02-04 07:34:49

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Miskantusy(sachariflorus,giganteus i tp),arundo
> donax,bambusy(mrozoodporne)w podszycie kaktusy zimotrwałe
> pozdr mich

Jestem zaciekawiony, jak wyplątać opuncje z miskantów?
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2007-02-04 08:38:25

Temat: Re: Pustynnik (Ig3a Kleopatry)
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> pozdr mich

>Jestem zaciekawiony, jak wyplątać opuncje z miskantów?
>Pozdrawiam.Mirzan
:)
Zasadniczo tylko Miscanthus sacchariflorus moglby stwarzac problemy,
ze trzeba by z niego wyplatywac cokkolwiek
bo choc jest to ladna roslinka
to jest to jedna z najbardziej zaborczych traw
Inne miskanthusy rosna raczej kepowo.
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

10. Data: 2007-02-05 16:00:18

Od: "Ewik" <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A macie moze zdjęcie?
:)

Detale architektoniczne
Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy
primula
Co to za roślina?
Alocasia Polly