Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy

1. Data: 2007-02-02 21:38:31

Temat: Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy
Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie w sklepie dzisiaj wsadziłem kilkadziesiąt tulipanów w doniczki i
tyle samo hiacyntów.
Mam w związku z tym pytanie. Jeśli je będe podlewał i będą stały w ciepłym
pomieszczeniu(bo takie mam) co z nimi dalej?
Czy klienci kupią i co mam mówiż, żeby z nimi zrobili później? Hiacynty
pewnie zakwitną i opadną, tulipany również.
Czyli potem mają schować do jesieni i znów wysadzać do gruntu?
Poproszę o mądre odpowiedzi. Dzięki. Pozdr...
zbyszu
Ps. Dochodzą do tego jeszcze szafirki i narcyze

2. Data: 2007-02-03 18:37:47

Temat: Re: Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zbyszu napisał:
> [...]
> Poproszę o mądre odpowiedzi. Dzięki. Pozdr...
> zbyszu
> Ps. Dochodzą do tego jeszcze szafirki i narcyze

Może też sprzedajesz "cebule begonii" ?
Taką wywieszkę widziałam wczoraj w pobliskim sklepie ogrodniczym :-(

Barbara

3. Data: 2007-02-03 18:57:17

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  Czy klienci kupią i co mam mówiż, żeby z nimi zrobili później? Hiacynty
> pewnie zakwitną i opadną, tulipany również.

Po kwitnieniu wysadź do gruntu, bo nie wiadomo czy kupią.A jeśli kupią,
to również niech wysadzą do gruntu, a najlepiej niech wyrzucą i będą mieli
miejsce na nowe.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2007-02-03 19:07:41

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbyszu" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pewnie zakwitną i opadną, tulipany również.
> Czyli potem mają schować do jesieni i znów wysadzać do gruntu?
Ja na Twoim miejscu zanim wziąłbym się za handel roślinami dla przyzwoitości
poszedłbym do jakiejś szkoły gdzie są lekcje biologii. :-(
Janusz

5. Data: 2007-02-03 20:32:52

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbyszu <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> pomieszczeniu(bo takie mam) co z nimi dalej?
> Czy klienci kupią i co mam mówiż, żeby z nimi zrobili później?

Nie ma mądrej odpowiedzi na Twoje pytania.
Jeżeli jesienią nie sprzedałeś ani nie posadziłeś do gruntu cebulek,
o których piszesz to znaczy, że straciłeś parę złoty.
Nie narażaj się klientom i frygnij je na śmietnik.

Pozdrawiam, Jacek

6. Data: 2007-02-03 21:41:40

Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może też sprzedajesz "cebule begonii" ?
> Taką wywieszkę widziałam wczoraj w pobliskim sklepie ogrodniczym :-(
>
> Barbara
Begonie właśnie przyszły do hurtowni i są świerzutkie jak diabli. Teraz na
nie czas. Właśnie w poniedziałek jadę po nie. Pozdr...
zbyszu

7. Data: 2007-02-03 21:47:40

Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po kwitnieniu wysadź do gruntu, bo nie wiadomo czy kupią.A jeśli kupią,
> to również niech wysadzą do gruntu, a najlepiej niech wyrzucą i będą mieli
> miejsce na nowe.
> Pozdrawiam.Mirzan
>
> --
> Coś, co daje nadzieje na sprzedaż. Dzięki. O kasę tu nie chodzi. Na
> jesieni rozdałem kumplom duuużo cebulek. Trochę zostało i coś muszę
> zrobić. Szkoda wyrzucić. Pozdr...
zbyszu

8. Data: 2007-02-03 22:02:02

Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Biologia (z gr. ???? (bios) - życie i ????? (logos) słowo, nauka, jest
> gałęzią nauki zajmującą się badaniem życia.
Podczas gdy botanika zajmuje się badaniem roślin, zoologia jest gałęzią
wiedzy zajmującą się badaniem zwierząt itd
Co mi, więc biologia? Żebyś już wszystko wiedział, przez przypadek
założyłem sklep ogrodniczy. Miał być tylko wędkarski. Czy to pojmiesz?
Myślę, że będzie Ci trudno.
Za kilka dni będzie za tą dziedzinę odpowiedzialna osoba, która się na tym
zna, a problem mam ja teraz.
I jeszcze jedno. Prosiłem o mądre odpowiedzi.
Jeśli takich nie znasz, ogranicz się jedynie do czytania trudnych pytań.
Nie pozdr...
zbyszu

9. Data: 2007-02-03 22:04:45

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio napisał(a):

> Nie ma mądrej odpowiedzi na Twoje pytania.
> Jeżeli jesienią nie sprzedałeś ani nie posadziłeś do gruntu cebulek,
> o których piszesz to znaczy, że straciłeś parę złoty.
> Nie narażaj się klientom i frygnij je na śmietnik.

Bzdura, po kwitnieniu niech klienci wsadzą do ziemii, rośliny sobie poradzą.

--
pozdr. Jerzy

10. Data: 2007-02-03 22:09:57

Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> o których piszesz to znaczy, że straciłeś parę złoty.
> Nie narażaj się klientom i frygnij je na śmietnik.

Witaj Jacek. Nie jest tak do końca. Cebulki były złożone w czymś w rodzaju
zmrażarni. Niby, jak w ziemi.
Przywiozłem je wczoraj i wsadziłem w don. prod. Hiacynty mi się sprzedają,
a tulipanki jeszcze nic nie puściły. Pewnie zrobią to za kilka dni.
Moge przecież sprzedawać jako kwiaty. Pełno tego w marketach.
Nie chodzi tu o kasę. Fajnie też trochę zarobić, ale nie kosztem klientów.
Czy, jeśli kupią, to nic już z nich nie zrobią? Jeśli możesz napisz coś
jeszcze. Dzięki i pozdrówka.
zbyszu

primula
Co to za roślina?