Re: Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy

From: "zbyszu" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy
Date: Sat, 3 Feb 2007 23:09:57 +0100

Użytkownik "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eq2rhk$2b5$1@inews.gazeta.pl...

> Nie ma mądrej odpowiedzi na Twoje pytania.
> Jeżeli jesienią nie sprzedałeś ani nie posadziłeś do gruntu cebulek,
> o których piszesz to znaczy, że straciłeś parę złoty.
> Nie narażaj się klientom i frygnij je na śmietnik.
>
> Pozdrawiam, Jacek
Witaj Jacek. Nie jest tak do końca. Cebulki były złożone w czymś w rodzaju
zmrażarni. Niby, jak w ziemi.
Przywiozłem je wczoraj i wsadziłem w don. prod. Hiacynty mi się sprzedają,
a tulipanki jeszcze nic nie puściły. Pewnie zrobią to za kilka dni.
Moge przecież sprzedawać jako kwiaty. Pełno tego w marketach.
Nie chodzi tu o kasę. Fajnie też trochę zarobić, ale nie kosztem klientów.
Czy, jeśli kupią, to nic już z nich nie zrobią? Jeśli możesz napisz coś
jeszcze. Dzięki i pozdrówka.
zbyszu