pytanie o grill murowany

1. Data: 2007-02-01 21:58:35

Temat: pytanie o grill murowany
Od: "walt" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozecie spojrzec na grill pod tym linkiem
http://www.barbecue.ru/prestige.htm
i wytlumaczyc mi jak on jest skonstruowany, ze wewnatrz pali sie
ogien. Czy w takim przypadku jedzenie sie nie popali??

Pozdrawiam Maciek

2. Data: 2007-02-02 13:20:33

Temat: Re: pytanie o grill murowany
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

walt napisał(a):
> [...]
> i wytlumaczyc mi jak on jest skonstruowany, ze wewnatrz pali sie
> ogien. Czy w takim przypadku jedzenie sie nie popali??

A widzisz dym idący z komina?
Poza tym ten ogień jakis płaski.
Fotomontaż.

--
pozdr. Jerzy

3. Data: 2007-02-02 13:49:10

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Feb 2007, walt wrote:

> [...]
> i wytlumaczyc mi jak on jest skonstruowany, ze wewnatrz pali sie
> ogien. Czy w takim przypadku jedzenie sie nie popali??

Albo ruska kielbasa jest ognioodporna albo to jakis cud;-)

Pozdr.

D.P.

4. Data: 2007-02-02 14:40:17

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz napisał(a):

> Albo ruska kielbasa jest ognioodporna albo to jakis cud;-)
>
> Pozdr.
>
> D.P.

A to nie tak, że ktoś jakimś fotoszopem dołożył ogień, żeby było ładniej?

--
JackOss - bez synaturki!

Florpak lub Dendrona
zima