ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia

1. Data: 2007-02-09 09:10:23

Temat: ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, Wy tu o ogrodach, grządkach i szpalerach drzew (zazdroszczę, ale bez
zawiści :)), a ja mam problemik maleńki: potrzebuję podporę do hoi, ale
marzy mi się nie-drabinka drewniana, która mi ze stylem w chałupie nie
konweniuje, a zwykły dość sztywny, ale na tyle giętki, by dał sie uformować,
drut/pręt, taki, jaki jest często w oferowanych kompozycjach np. z hederą:
roślinka pnie się po łuku z drutu. Pytałam w Castoramie - w całym wielkim
budynku odsyłali od Annasza do Kajfasza, a działu ogrodniczego przegnali na
elektrykę, a pan od elektryki obrażon był wielce, że baba o taki zwykły,
wulgarny ;-) drut w ilosci 2 metrów bieżących się naprasza. Gdzie toto
dostac? ;-))

pozdrawiam zimowo
hania

2. Data: 2007-02-09 09:26:03

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqhdpv$54h$1@inews.gazeta.pl Hania
<v...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> pan od elektryki obrażon był wielce, że baba o taki zwykły, wulgarny
> ;-) drut w ilosci 2 metrów bieżących się naprasza. Gdzie toto

Hejka. W tzw. sklepie żelaznym (u mnie geesowski) albo coś sobie wybrać
w punkcie skupu złomu. :-)
Pozdrawiam egzotycznie Ja...cki

3. Data: 2007-02-09 09:35:59

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@n...pl> napisał(a):

> Hejka. W tzw. sklepie żelaznym (u mnie geesowski) albo coś sobie wybrać
> w punkcie skupu złomu. :-)

tia, w tzw. wojewodzkim mniescie nie ma takowych ;-)) czuję, ze wiecej sie
najeżdże za tym, niż to warte ;-))

> Pozdrawiam egzotycznie Ja...cki
a czemu egzotycznie?
hania

4. Data: 2007-02-09 10:35:02

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqhf9u$av3$1@inews.gazeta.pl Hania
<v...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> tia, w tzw. wojewodzkim mniescie nie ma takowych ;-)) czuję, ze
> wiecej sie najeżdże za tym, niż to warte ;-))

Hejka. Siedlce to też miasto wojewódzkie - tyle, że byłe. :-)

> a czemu egzotycznie?

A temu, że geesy to już egzotyka. :-)
Pozdrawiam emocjonalnie Ja...cki

5. Data: 2007-02-09 10:48:17

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> [...]
> elektrykę, a pan od elektryki obrażon był wielce, że baba o taki zwykły,
> wulgarny ;-) drut w ilosci 2 metrów bieżących się naprasza. Gdzie toto

Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2007-02-09 10:56:27

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> napisał(a):

Krysiu, nic nie doszło, napisz jeszcze raz.

hania

7. Data: 2007-02-09 10:57:09

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@n...pl> napisał(a):

> Hejka. Siedlce to też miasto wojewódzkie - tyle, że byłe. :-)

no ja o swej wiosce z tramwajami mowie ;-))

Pozdrawiam egzotycznie Ja...cki

> A temu, że geesy to już egzotyka. :-)

aaa, no tak :)
hania

8. Data: 2007-02-09 11:45:10

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> Krysiu, nic nie doszło, napisz jeszcze raz.

No właśnie widzę, że mi puste uciekło, przepraszam. Poszukaj
takiego warsztatu, gdzie robią różne metalowe kratu itp.
i zwyczajnie u nich zamów. Drut albo będzie zbyt giętki, albo
bez narzędzi nie wygniesz go tak, jak chcesz.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2007-02-09 12:54:45

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> napisał(a):

> No w=B3a=B6nie widz=EA, =BFe mi puste uciek=B3o, przepraszam. Poszukaj
> takiego warsztatu, gdzie robi=B1 r=F3=BFne metalowe kratu itp.
> i zwyczajnie u nich zam=F3w. Drut albo b=EAdzie zbyt gi=EAtki, albo
> bez narz=EAdzi nie wygniesz go tak, jak chcesz.

ano fakt, krzywulec może wyjść, masz rację, trza do fachmana :)

hania

10. Data: 2007-02-09 18:35:30

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hania napisał:
drut w ilosci 2 metrów bieżących się naprasza. Gdzie toto
> dostac? ;-))

Tam, gdzie sprzedają siatki ogrodzeniowe to i drut mają.
W sklepach ogrodniczyczo- kwiatowych bywaja takie wysokie U bambusowe.

Pozdrawiam, Barbara

Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny
sianie petunii i tytoniu - co o tym sadzicie?
to jak, tniemy jablonki?