ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia

21. Data: 2007-02-17 20:53:26

Temat: Re: ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezieni
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

> Będą kwiatki, będzie perfumeria :-)
> Znam kogoś, kto specjalnie odwrócił roślinę, nadal
> zielonym do góry :-), żeby tak obłędnie nie kwitła.
> Nie pomogło. Hoja , gdy już zacznie rosnąć, to rośnie.
> U mnie też od południowej strony na regale pod sufitem.
> Po żylkach poszła na przeciwległą ścianę i w dół po ścianie...

bardzo dobra wiadomosc :-))))

hania

22. Data: 2007-02-18 15:53:14

Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak , to prawda, mnie akurat ten zapach odpowiada ( miodowo - duszacy)
aczkolwiek pora pachnienia ( nocno - wieczorna) bywa uciazliwa.

Haniu, jeszcze jedna uwaga. Hoya kwitnie na tych samych lodyzkach. To znaczy
co pewien czas rosna nowe, dodatkowe ale kwitnienie powtarza sie zawsze w
tych samych miejscach. Pamietaj wiec, aby nie obrywac tych krociutkich
lodyzek na ktorych tworza sie kwiaty. Po przekwitnieciu odpadna same
kwiatuszki a za niedlugi czas pojawia sie nowe paczki na tym wydawaloby sie
"suchym kikucie".

Iza Wójcik

23. Data: 2007-02-19 08:25:09

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> No i nie pocieszylas mnie ta doniczka: otrzymalam wielkie hoisko w malenkiej
> doniczce, z korzeniami na zewnatrz, to dalam jej porzadna kamienna i wieksza,
> no ale kwiatki tez chce miec ;-))
O qurcze, to z kwiatów prawdopodobnie lipa;-(Ja zrobiłam identycznie jak
Ty, najpierw zrobilam a potem poczytałam. Hoja uwielbia male doniczki,
bo w nich czuje sie najlepiej. A, jaka masz?

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

24. Data: 2007-02-19 10:16:41

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> Ty, najpierw zrobilam a potem poczytałam. Hoja uwielbia male doniczki,
> bo w nich czuje sie najlepiej. A, jaka masz?

ha! skoro ona taka, że lubi mieć wykręcone nóżki, to wpakuję ją z powrotem w
tę maliznę ;-)))

Mam h. Carnosa, o ta wlasnie:
http://tinyurl.com/2xdlhj

pozdr.Hania

25. Data: 2007-02-19 20:57:15

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> ha! skoro ona taka, że lubi mieć wykręcone nóżki, to wpakuję ją z powrotem w
> tę maliznę ;-)))

Wpakuj, ale przesadzania tez nie lubi;-)Na wiosnę potraktuj ja nawozem
do roślin kwitnących

> Mam h. Carnosa, o ta wlasnie:
> http://tinyurl.com/2xdlhj

Piękna, mojej mija rok po przeprowadzce sama jestem ciekawa czy zakwitnie

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny
sianie petunii i tytoniu - co o tym sadzicie?
to jak, tniemy jablonki?