Po Rospudzie????

91. Data: 2007-02-12 12:18:30

Temat: Re: Po Rospudzie????
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trasa alternatywna biegnie przez wsie i pola rolników.

Proponuję wprowadzić zakaz zabijania gospodarstw rolnych, wraz z gospodarzami
domownikami, zwierzętami.Droga ma iść nad bagnem.
Nie ma możliwości przesiedlenia do bloków rolnika z krowami, świntuchami,
kurami, psami i kotami.Nie ma już wolnych poniemieckich gospodarstw.
Są podobno wymarłe wsie pod wschodnią granicą, może bagienni ekolodzy
zamieszkają tam na próbę zimą?
Pozdrawiam.Mirzan

92. Data: 2007-02-12 13:26:59

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Policzyłaś może ile będzie kosztować wykup ziemii od rolników?

Nie policzyłaś - każda tego typu inwestycja wiąże się z niedogodnościami
mniejszymi czy wiekszymi i nie oznacza to, że należy z niej rezygnować. Tak
czy śmak - nikt przy zdrowych zmysłach nie idzie z autostradą przez tajgę
tylko dlatego, ze nikt tam nie mieszka (zakładajmy, ze nie mieszka). A
obostrzenia UE karzą nam płacić za zniszczenia ekosystemu i nie sądzę, by
były to kwoty mniejsze, niż te, które trzeba będzie zapłacić rolnikom. Koszt
budowy w tak nietypowych warunkach również nie jest standardowy i warto
wziąć to pod uwagę przy rozważaniach opcji.

> Policzyłaś może ile więcej tiry spalą paliwa na trasie alternatywnej i ile
> więcej zrobią szkody atmosferze?

ykhm, kilka kilometrów dalej to już będą takie różnice? BTW - znasz trasę
alternatywną?

> Policzyłaś może ile wsiąknie szkodliwych substancji w pola rolników i ile
> dostanie się do płodów rolnych?

Policzyłaś ilość dróg w Polsce i zatrwożonaś ich stanem. I widziałaś trasę
alternatywną.

> Co do kieszeni decydentów, to raczej wiecej możliwości korupcyjnych jest
> przy prowadzeniu trasy przez prywatne pola, niż przez państwowy las.

to nam się może tak wydawać. Mnie zastanawia, czemu wybrano opcję droższą i
węszę tu szwindel nieziemski

hania

93. Data: 2007-02-12 13:42:10

Temat: Re: Po Rospudzie???? elektrownia atomowa?
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqph77$1a6$1@nemesis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> Mam lepszy pomysł. Zastanów się, czy nie watro by było
> odwiedzić bagna Rospudy, póki jeszcze istnieją w jako tako
> nienaruszonym stanie ?

Hejka. OK, zastanowię się w wolnej chwili. ;-)

> Aha, i napisz na priv co nowego w Białowieży. Najlepiej
> w formie raportu.

< rotfl >
Pozdrawiam globtrotersko Ja...cki
PS W białowieskiej cerkwii ikonostas jest wykonany z chińskiej porcelany.
:-) Unikat. http://www.instytut.cerkiew.pl/tbialo.htm

94. Data: 2007-02-12 14:26:10

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> wake up Little Susie - tu nie Nowy Jork, a banda przygłupów przy władzy,
> która wybiera rozwiązania droższe i bardziej szkodliwe dla srodowiska, byle
> do ich kieszeni się cosik dostało.

Chyba jednak nie dlatego. Przyczyn ciągle nie rozumien do końca,
ale chyba chodziło o ułatwienie sobie życia, a nie o pieniądze.
Ale nie wyszło...

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

95. Data: 2007-02-12 14:29:38

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz wrote:

> Czy nie widzisz, ze jest alternatywne rozwiazanie pod kazdym wzgledem
> lepsze bo nie niszczy tego kawalka przyrody?

To, że nie niszczy kawałka przyrody, oznacza, że jest pod jednym
względem lepsze. Nie pod każdym. Co nie zmienia faktu, że jest w
sumie lepsze.

Pozdrowienia,
Michał

96. Data: 2007-02-12 14:38:36

Temat: Re: OT
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

aniai wrote:

> Hm... sprawdziłam w lepszym słowniku. Zatkało mnie :O

Znaczenie numer 18 tu:
http://dictionary.reference.com/search?q=tramp ?

Nie słyszałem (ani nie widziałem w literaturze) takiego uzycia
tego słowa.

Pozdrowienia,
Michał

97. Data: 2007-02-12 14:43:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba jednak nie dlatego. Przyczyn ciągle nie rozumien do końca,

Nie szkodzi, podpisz protest:
http://www.darzbor.v24.pl/vb/index.php

98. Data: 2007-02-12 14:46:07

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrote:

> Heh ale te 30 % to pewnie więcej niż reszta Świata.

Nie, to około 25% światowej emisji.

> W każdym bądź razie
> produkują tego tak dużo , że nie podpisali protokołu z Kioto bo by nie było
> ich stać na dostosowanie się do surowych norm emisji zanieczyszczeń, tam
> zapisanych

I slusznie. O ile dobrze pamiętam, według tego protokołu Chiny i
India, które w sumie emitują około 20%, są wyłaczone z ograniczeń.

Pozdrowienia,
Michał

99. Data: 2007-02-12 15:55:42

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> napisał(a):

> I na zakończenie mam pytanie do ogółu.
> Dlaczego dla dobra (powodzenia) całej kampanii nie wspomina
> się słowem o Puszczy Knyszyńskiej, bagnach biebrzańskich,
> Puszczy Augustowskiej, Czarnej Hańczy oraz innych okolicznych
> perłach krajobrazu ?
> Czy nie warto wykorzystać panującą koniunkturę i nagłośnić
> sprawę niezliczonych lęgowisk ptactwa wodnego, a nade wszystko
> kaczek ?

Kiedy między dzikimi polami namiotowymi, parkingami, samochodami
zaparkowanymi nad samą wodą, śmietnikami, barakowozami i diabli wiedzą,
czym jeszcze, szukam miejsca na wetknięcie wędki do wody, przypomina mi
się wijącą się wśród lasów i pól Pilica z rozlewiskiem Murowaniec,
i bystra Luciąża co kilka kilometrów spiętrzana przez młyny wodne.
Czysto, cicho i zielono, pachnie czeremcha a może siano? Sielanka.

I dlatego mi szkoda Rospudy. Bardzo boleśnie przypomina jak łatwo takie
urocze zakątki zmienić w szambo, ściek i cuchnące śmietniki z powodu
_ważniejszych potrzeb społecznych_.

Na kaczki gwiżdżę, ten gatunek jest u nas wyjątkowo dobrze chroniony.
Ale o naturalne środowisko trzeba walczyć wszędzie, póki jeszcze jest o co.

Widzisz Boletusie, żeby Cię przekonać napisałem wierszem ;-)

Pozdrawiam, Jacek

100. Data: 2007-02-12 16:05:43

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:45d07bed$0$5224$4c368faf@roadrunner.com...

> Znaczenie numer 18 tu:
> http://dictionary.reference.com/search?q=tramp ?
>
> Nie słyszałem (ani nie widziałem w literaturze) takiego uzycia
> tego słowa.

"The lady is a tramp" - gdzieś to było, w jakiejś piosence?

Pozdrawiam, Basia.

coś dla ciebie
ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny