Szukam fasoli

1. Data: 2007-02-09 12:21:54

Temat: Szukam fasoli
Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak w temacie- szukam fasoli.Kłopot w tym, że odmiana
niezidentyfikowana, ale może ktoś z opisu skojarzy i powie skąd
ściągnąć. Fasola jest bardzo podobna do dużego, białego Jasia- wielkość
ziaren, termin kwitnienia, kwiaty, samo pnącze, liście itd. Jedyna
różnica to kolor kwiatów- czerwony i kolor ziaren- ciemnofioletowy w
czarne ciapki. No i jest smaczniejsza. Kłopot w tym, ze nasiona dostał
ojciec jakieś 20 lat temu od nieżyjącego już brata marynarza, nie
pamięta skąd były, podobnych nie mają nawet Turki w Niemczech a zaczyna
się już wyradzać (bardzo łatwo się krzyżuje z białym Jasiem) :(
Moze ktoś się gdzieś natknął na cos takiego i wie skąd ściągnąć nasiona,
albo ma i się może podzielić?

Pozdrawiam
Ania L.

---
www.duzy-biust.pl

2. Data: 2007-02-09 13:37:05

Temat: Re: Szukam fasoli
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniai" <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ziaren, termin kwitnienia, kwiaty, samo pnącze, liście itd. Jedyna
> różnica to kolor kwiatów- czerwony i kolor ziaren- ciemnofioletowy w

Ciekawe, z opisu pasuje jak ulał do fasoli ozdobnej! I kwiaty, i nasiona - i
są jadalne, żyję:)

http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=index&op=Szczegolowo&tid=2869 -
wyjątkowo taki link, bo jest zdjęcie nasion.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2007-02-09 13:56:36

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> [...]
>
> http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=index&op=Szczegolowo&tid=2869 -
> wyjątkowo taki link, bo jest zdjęcie nasion.

Basia! Jesteś wielka :D W życiu bym nie wpadła. Dziękuję- wygląda że to
to. To teraz już tylko zostało mi nasion poszukać żeby odnowić "pulę
genetyczną" :D

Pozdrawiam
Ania L.

---
www.duzy-biust.pl

4. Data: 2007-02-10 13:13:50

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 09 Feb 2007 14:37:05 +0100, Basia Kulesz <b...@i...pl>
wrote:

> http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=index&op=Szczegolowo&tid=2869
> -
> wyjątkowo taki link, bo jest zdjęcie nasion.

taki bylby lepszy (krotszy), na przyszlosc:
http://tinyurl.com/2nfnw9

OPERA for MAC OSX

5. Data: 2007-02-10 13:19:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gustaw H." <n...@n...nocom> napisał w wiadomości
> On Fri, 09 Feb 2007 14:37:05 +0100, Basia Kulesz <b...@i...pl>
> wrote:

> taki bylby lepszy (krotszy), na przyszlosc:
> http://tinyurl.com/2nfnw9

Oczywiście:)
A gdybyśmy wszyscy używali polskich liter, to też byłoby lepiej.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2007-02-10 14:50:42

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Użytkownik "Gustaw H." .
>
> Oczywiście:)
> A gdybyśmy wszyscy używali polskich liter, to też byłoby lepiej.

No i co Gustawie? Łyso Ci teraz?
;-)
--
pozdr. Jerzy

7. Data: 2007-02-10 15:06:37

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqkm2s$5ta$1@nemesis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
<0...@m...pl> napisał(a):

> No i co Gustawie? Łyso Ci teraz?
> ;-)

Hejka. A Ty, co się wcinasz, Jerzy? I pan ma rację i pani ma rację. :-)
Pozdrawiam manierycznie Ja...cki

8. Data: 2007-02-10 16:04:22

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 Feb 2007 14:19:12 +0100, Basia Kulesz <b...@i...pl>
wrote:

> Użytkownik "Gustaw H." <n...@n...nocom> napisał w wiadomości

> Oczywiście:)
> A gdybyśmy wszyscy używali polskich liter, to też byłoby lepiej.

a gdybysmy wszyscy jeszcze czytali netykiete i faq grupy byloby jeszcze
lepiej :D

OPERA for MAC OSX

9. Data: 2007-02-10 17:42:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On Sat, 10 Feb 2007 14:19:12 +0100, Basia Kulesz <b...@i...pl>
> wrote:

> a gdybysmy wszyscy jeszcze czytali netykiete i faq grupy byloby jeszcze
> lepiej :D

Taaaa...tyle że nie ma czegoś takiego jak FAQ tej grupy.

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2007-02-10 19:47:49

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:eqkm2s$5ta$1@nemesis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
>
> Hejka. A Ty, co się wcinasz, Jerzy? I pan ma rację i pani ma rację. :-)
> Pozdrawiam manierycznie Ja...cki

Obciąłeś już te wilki?

--
pozdr. Jerzy

Po Rospudzie????
coś dla ciebie
ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże