Po Rospudzie????

291. Data: 2007-02-26 12:55:21

Temat: Re: Po Rospudzie????
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pod żadnym pozorem nie jedz truskawek, rzodkiewek,
> pomidorków i innych takich w zbliżonym kolorku
> bo może się to okazać politycznie niesłuszne.

Wiem, że tęsknisz za jedynie słusznym czerwonym ustrojstwem,
no ale cóż, to se ne wrati. Zamiast narzekać i opluwać
wszystkich w koło bierz się do pracy, najlepiej przy nawozach
organicznych, bo widzę, że gnojem lepiej operujesz niźli mięsem.

292. Data: 2007-02-26 13:45:46

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Wiem, że tęsknisz za jedynie słusznym czerwonym ustrojstwem,
> no ale cóż, to se ne wrati.

Ne wrati się też i to co teraz robicie "napiszesz pierom nie wyrubisz i
toporom". Slowa gorsze kamieni, po co się nimi obrzucać. Można mieć różne
poglądy ale nie koniecznie trzeba się o nie sprzeczać i to na poziomie
"nawozów naturalnych". Albo spotkajcie się przy szklaneczce na dalszą
przyjazną dyskusję, albo ją zakończcie, albo wróćcie do ogrodów bo są piękne
a piękno łagodzi obyczaje.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

293. Data: 2007-02-26 14:41:56

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "nawozów naturalnych". Albo spotkajcie się przy szklaneczce na dalszą
> przyjazną dyskusję, albo ją zakończcie, albo wróćcie do ogrodów bo są

Skrobak wmówił sobie, że ktoś kogoś i za coś.
Niech szczeka, tylko nie zapomina o łańcuchu
własnej niemocy, na którym będzie się szarpał
póki nie padnie. Koniec, kropka.

294. Data: 2007-02-26 17:20:50

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Ja nim operuję Ty go tylko liżesz

IVRP - kraj moherowych beretow, gdzie kazdy przeciwnik PIS-u uznawany
jest za czerwonego.
Brak ci najwyrazniej argumentow, fagasie! Bo w kolko powtarzasz bzdury
o czerwonych.

295. Data: 2007-02-26 17:27:25

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie zapomina o łańcuchu
> własnej niemocy, na którym będzie się szarpał
> póki nie padnie. Koniec, kropka.

Mnie stać było już dawno na oswobodzenie się z pęt.
Ty, biedactwo nadal się w nich miotasz.
Szkoda, bo to Twoje własne pęta Cię niewolą.
Nic to - ziemia skutecznie wyciąga pacjenta z każdej choroby.
Zdrowia życzę.
I kropka oczywiście.

296. Data: 2007-02-26 17:28:48

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:erurqr.3gg.1@news.Dziadek.priv.pl...
> wróćcie do ogrodów bo są piękne
> a piękno łagodzi obyczaje.
> --

Święte słowa Henryku, zaiste święte.
:-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

297. Data: 2007-03-22 22:03:47

Od: Jerzy Nowak <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):
[...]
> to nam się może tak wydawać. Mnie zastanawia, czemu wybrano opcję droższą i
> węszę tu szwindel nieziemski

Nie pierwsza to inwestycja gdzie ...
urzędnicy i wszyscy zainteresowani mają szansę wziąć pieniądze kilka
razy za to samo [projekt, poprawienie projektu, opine, warianty, projekt
alternatywny itd., itp. a na koniec premie za oszczedności].
;-)

--
pozdr. Jerzy

coś dla ciebie
ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny